طرح پوشش بیمه ای از طریق سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان آغاز گردید
طرح پوشش بیمه ای از طریق سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان آغاز گردید
براساس این گزارش در طرح اولیه بیش از 2000 پیامک به سامانه اداره کل تامین اجتماعی گیلان ارسال گردید که با تماس تلفنی و اخذ اطلاعات ، مراحل کاری برای مشمولین دردستور کار قرار گرفت .
انجام بیمه های زنان خانه دار ، مشاغل آزاد و اختیاری با ارسال یک پیامک به سامانه اداره کل تامین اجتماعی گیلان

بدنبال استقبال عمومی از طرح جذب بیمه پردازان جدید در گروه بیمه های اجباری که با ارسال عدد ۲ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ از ابتدای دیماه سالجاری آغاز گردید ، حسب تصمیم کمیته مربوطه و پیرو اطلاع رسانی های قبلی ، فاز دوم طرح پوشش بیمه ای با هدف فراخوان شهروندان علاقمند در گروههای مشاغل آزاد ( حرف و مشاغل ، دانشجویان ، زنان خانه دار و… ) و اختیاری با ارسال عدد ۳ به این سامانه از پنجم بهمن ماه آغاز گردید .

براساس این گزارش در طرح اولیه بیش از ۲۰۰۰ پیامک به سامانه اداره کل تامین اجتماعی گیلان ارسال گردید که با تماس تلفنی و اخذ اطلاعات ، مراحل کاری برای مشمولین دردستور کار قرار گرفت .

لذا در فاز جدید علاوه بر تداوم امکان دریافت و پیگیری در خصوص افراد فاقد بیمه شاغل در کارگاهها و شرکتها و… ، بستر اولیه جهت بیمه گردیدن شهروندان گیلانی در سطح تمام استان فراهم گردید .

شایان ذکر است علاقمندان برای استفاده از این خدمت باید عدد مورد نظر را به همراه نام شهر محل اشتغال یا سکونت خود به سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ ارسال نمایند .

همچنین افرادی که در ادارات و مجموعه های دولتی و یا کارگاههای بزرگ دارای ۵۰ نفر بیمه شده فعالیت دارند برای جلوگیری از تداخل درفرایند اجرایی میتوانند با مرکز مشاوره و ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره ۳۲۱۱۹۶۶۴ تماس حاصل فرماین