از همه ظرفیت ها جهت تکمیل و ساماندهی پروژه های عمرانی بقعه خواهر امام استفاده شود
از همه ظرفیت ها جهت تکمیل و ساماندهی پروژه های عمرانی بقعه خواهر امام استفاده شود
تقویت اعتماد عمومی در جامعه می تواند زمینه ترویج فرهنگ وقف در جامعه را بیش از پیش فراهم آورد.

گیرا آنلاین–  فرماندار رشت  بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت خیرین جهت تکمیل پروژه های عمرانی بقعه خواهر بزرگوار امام رضا(ع) رشت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس علی فتح اللهی در نشست با رئیس و کارکنان اداره اوقاف رشت با اشاره تاکیدات بر فریضه وقف در احادیث و روایات بر امر وقف، گفت:  ترویج فرهنگ وقف در جامعه می تواند موجب تقویت حس نوع دوستی  و انسان دوستی در جامعه شود.

فرماندار رشت اعتمادسازی را یکی از مهمترین وظایف مسئولان در همه زمینه ها به ویژه در حوزه وقف دانست و اظهار داشت: تقویت اعتماد عمومی در جامعه می تواند زمینه ترویج فرهنگ وقف در جامعه را بیش از پیش فراهم آورد.

مهندس فتح اللهی با تاکید بر لزوم رضایتمندی افراد جامعه به عنوان جامعه هدف اداره اوقاف، خاطرنشان کرد: ما موظفیم ساختار ادارای و شرعی را به صورت موازی در کنار هم در نظر گرفته و با در  نظر گرفتن مباحث فقهی، زمینه گشایش کار مردم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره اهمیت اجرای پروژه شبستان بقعه حضرت فاطمه اخری(س) خواهر بزرگوار امام رضا(ع)، تصریح کرد: به شدت مخالفت به درازا کشیده شدن پروژه ها هستم و معتقدم اگر پروژه ای پس از مطالعه و بررسی دقیق آغاز شد، نباید روی زمین بماند بلکه باید با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت سرمایه گذاران و خیرین، نسبت به تکمیل و بهره برداری از آن پروژه اقدام شود.