گیرا آنلاین– به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت “روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات“ از مدیر، رؤسای گروه ها، کارشناسان و رابطین برتر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان تجلیل شد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت ظهر امروز در نشست صمیمانه با مدیر، رؤسای گروه ها و کارشناسان دفتر روابط عمومی و همچنین رابطین برتر روابط عمومی در امور آبفای شهرستان ها ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: امروزه کارکرد روابط عمومی نسبت به گذشته دچار تغییر و تحول شده است.
سید محسن حسینی اطلاع رسانی و ارتباطات را دو رکن اساسی روابط عمومی دانست و افزود: در عصر حاضر شاهد دگردیسی کاملی در فعالیت های روابط عمومی هستیم که هدایت افکار عمومی از شاخص ترین آن هاست.
وی با تاکید بر به روز بودن برنامه ها و اقدامات روابط عمومی، گفت: ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکین حتی در دورترین نقاط استان، انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات، رصد فضای مجازی و شناسایی چالش ها و آسیب های این حوزه، بهره مندی کامل از ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری و مجازی، برقراری ارتباط و اطلاع رسانی مناسب به همکاران در خصوص عملکرد شرکت از مهم ترین وظایف روابط عمومی است.
حسینی، روابط عمومی را یک علم و تکنیک خاص در شرکت توصیف کرد و افزود: جایگاه و ارزش کار روابط عمومی در شرکت بر کسی پوشیده نیست و پویایی روابط عمومی، پویایی شرکت را به همراه خواهد داشت.
بنابراین گزارش؛ ظهر امروز در این آئین با اهدای لوح و هدیه ای از مدیر، رؤسای ادارات و کارشناسان دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان و همچنین رابطین روابط عمومی در امور آبفای شهرستان های فومن، رشت، انزلی و تالش بعنوان رابطین برتر سال ۱۳۹۹ تجلیل شد.