گیرا آنلاین- در جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان که باحضور روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی استان تشکیل شد دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان با اعلام خبر فوق اظهار داشت طی پنج ماه گذشته تلاش شد تا درراستای نیازهای مردم به ویژه بیمه شدگان عزیز استان قدم های موثری برای ارتقای کمی و کیفی درمان برداشته شود. ایشان به تلاشهای انجام شده برای بروز رسانی پرداخت خسارت متفرقه اشاره نمود و افزود باتوجه به لغو قرار داد برخی از بیمارستانهای خصوصی در سنوات قبل و انباشت تعداد قابل توجهی از پرونده های خسارت متفرقه در مدیریت درمان استان ، سعی شد با افزایش نیروی انسانی و پی گیری های لازم در طی چهار ماه گذشته پرونده های انباشته شده رسیدگی و پرداخت گردد به طوری که هم اکنون پرداخت خسارت متفرقه در مدیریت درمان استان به روز رسانی شده است.
دکتر قنبرپور توجه به نیازهای درمانی بیمه شدگان به ویژه بیمه شدگان مناطق دور از مرکز استان را از اولویت های مهم مدیریت درمان استان برشمرد و با یاد آوری اجرای سیستم نظام ارجاع داخلی اظهار داشت سیستم نظام ارجاع داخلی فرصتی است تا بیمه شدگان شهرستانها از خدمات تخصصی مرکز استان بهره مند گردند. ایشان با بیان اینکه مدیریت درمان استان گیلان به عنوان استان پیشرو در اجرای طرح نظام ارجاع داخلی است افزود: در بهمن ماه سالجاری بیش از یک سوم پذیرش پزشکان متخصص تامین اجتماعی استان حدود ۱۱ هزار نفر از طریق نظام ارجاع داخلی بوده است ایشان به همین منظور از روسای مراکز درمانی خواست اهتمام بیشتری درپی گیر امور بیماران ارجاع شده و بازخورد آن از مراکز تخصصی داشته باشند .