متقاضیان در صورت برخورد با مشکلات احتمالی میتوانند با شماره 1420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی که بصورت شبانه روزی ارائه خدمات مینماید تماس بگیرند .
گیرا آنلاین- در ادامه رویکرد نوین برای توسعه روزافزون خدمات الکترونیکی با هدف کاهش مراجعات و افزایش رضایتمندی و اجرای طرح تحول دیجیتال بمنظور غیرحضوری نمودن بخش عمده ای از خدمات سازمان تامین اجتماعی ، بیمه شدگان و کارفرمایان برای انجام بسیاری از امور بیمه ای خود دیگر نیازی به مراجعه به شعب نداشته و با ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir و یا es.tamin.ir میتوانند در تمام ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل بدون مراجعه به واحدهای تابعه در محل کار یا زندگی خود نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند .
در این راستا بدنبال فراهم گردیدن بسترهایی همچون امکان مشاهده سوابق ، مشاهده فیش مستمری ، ارسال لیست حق بیمه ، دریافت فیش حق بیمه ، در یکساله اخیر تمهیدات گسترده ای برای توسعه خدمات غیرحضوری در بستر اینترنت اتخاذ گردیده که ماحصل آن تنوع امکان خدمت رسانی در حوزه هایی همچون درخواست بازنشستگی ، درخواست صدور گواهی کسر اقساط برای مستمری بگیران ، پاداش ازدواج برای بیمه شدگان مشمول ، ثبت نام افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی ، درخواست کفالت ، درخواست کمیسیون پزشکی ، خرید سوابق دوران سربازی ، درخواست تکمیل سوابق ، کمک هزینه کفن و دفن ، انعقاد بیمه های اختیاری و مشاغل آزاد و در حوزه کارفرمایی امکان مشاهده جزئیات گردش حساب ، صدور مفاصاحساب ، ابلاغ احکام مطالباتی ، ارتقاء سامانه ارسال لیست حق بیمه ، اعتراض به بدهی و … میباشد .
خاطر نشان میسازد متقاضیان در صورت برخورد با مشکلات احتمالی میتوانند با شماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی که بصورت شبانه روزی ارائه خدمات مینماید تماس بگیرند .
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=5881