نشست مشترک اعضای کارگروه طرح تحول دیجیتال اداره کل تامین اجتماعی گیلان و رابطین شعب شرق استان برگزار شد .
گیرا آنلاین- علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تاکید بر ضرورت حرکت سازمانهای بزرگ به سمت بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین و فرهنگ سازی در جامعه در این خصوص ، افزود : طرح ۳۰۷۰ سازمان که با هدف ارائه ۳۰ خدمت بصورت غیرحضوری از طریق سامانه در دستور کار دارد جلوه ای باشکوه از اراده ای مصمم برای تسهیل و روانسازی فرایندها و رضایتمندی مخاطبان است .
وی با بیان اینکه کاهش مراجعات و هزینه های شرکای اجتماعی ، کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا ، کاهش ترافیک ، صرفه جوئی در زمان و هزینه ها از ابتدایی ترین دستاوردهای این طرح بوده و نتایج مثبت و ارزشمند آن در قالب تسریع امور و بهبود کیفی خدمت رسانی در ماههای آتی بصورت ملموس و مشهود و قابل توجه بروز مییابد خاطر نشان ساخت : در بلندمدت این طرح کمکهای شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود .
علی حسین نژاد با اشاره به ضرورت همراهی و همسوئی و شناسایی گلوگاههای احتمالی در کار برای اصلاح ، رصد و پایش را در اجرای کار با اهمیت دانسته و خواستار سعه صدر و راهنمایی مناسب به مراجعان برای آشنایی بیشتر با سامانه خدمات غیرحضوری و خدمات رونمایی شده گردید .
محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز با بیان اینکه طی ۷ هفته سپری شده از آغاز طرح ، تاکنون از ۱۷ خدمت غیرحضوری رونمایی گردیده است اظهار داشت : ۷ خدمت در حوزه بیمه شدگان و ۹ خدمت در حوزه کارفرمایان و یک مورد در بخش مستمری ها بوده و انتظار میرود با توجه به فرهنگ حاکم بر استان و تجربیات گذشته ، در آینده نزدیک شاهد چشم اندازی روشن در این بخش باشیم .
وی همچنین خواستار نقش آفرینی و مشارکت همکاران برای تقویت استفاده از بستر فراهم شده گردید .
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=5444