گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ دکتر هادی حقشناس صبح امروز (سه شنبه) همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مصلی حضرت امام خمینی (ره) رشت در قالب میز خدمت و با همراهی جمعی دیگر از معاونین استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی با مردم دیداری چهره به چهره داشته و با مراجعان از نزدیک گفتگو کرد.
استاندار گیلان همچنین ضمن شنیدن درد و دل و مشکلات مردم قول پیگیریهای لازم را داده و در راستای تسهیل در حل مشکلات، دستوراتی را نیز صادر کرد.
هادی حقشناس استاندار گیلان در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برپایی میز خدمت کمک مهمی به حل مشکلات مردم در حوزههای مختلف میکند، اظهار کرد: از اقدام بسیج برای برپایی میز خدمت جهادی نهایت تشکر را میکنم.
وی با تکلیف به مدیران در خصوص حضور در میزهای خدمت جهادی در تمامی شهرستانها گفت: مدیران باید با حضوری فعالانه در چنین دیدارها و برنامه هایی با حل مشکلات مردم به ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند.
استاندار گیلان یکی از عمدهترین مشکلات مردم در این مراجعات را در حوزه تسهیلات بانکی عنوان کرد و افزود: مردم بعضاً در دریافت تسهیلات بانکی خرد و کوچک با مشکلاتی مواجه هستند که دستوراتی در جهت حل این مشکلات صادر شد.
حقشناس، مسائل و مشکلات حوزه ساخت و ساز را از دیگر موارد مطرح شده مطرح شده توسط مردم در این دیدارها دانست و افزود: اخذ مجوز ساخت و ساز و موارد مربوط به شهرداری ها و بنیاد مسکن از جمله مواردی بود که دستور رسیدگی جهت حل این مشکلات صادر شد.
وی با بیان اینکه باید با حل سریع مشکلات مردم از حضور آنان در میزهای خدمت کاسته شود، افزود: اگر مدیران در اداراتشان مشکلات مردم را در سریعترین زمان ممکن حل کنند، شاهد حضور چشمگیر مردم در میزهای خدمت نخواهیم بود، لذا همه مدیران باید در چهارچوب قانون به معضلات مردم و دغدغههای جامعه در حوزههای مختلف رسیدگی کنند.
طرح برپایی میز خدمت با همکاری بسیج کارمندی و دستگاه های اجرایی استان هرساله همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود که نقش موثری در بیان مطالبههای اقشار مختلف مردم با مسئولان و تسریع در پیگیری مشکلات آنها دارد.