گیرا آنلاین_ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مژگان امیدی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: در اين نمایشگاه که به همت استانداری، نظام صنفی و رایانه ای، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، پارک علم و فناوری و سایر نهادهای مرتبط برگزار شد، همکاران حوزه های IT و مشترکين، دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب گیلان از جمله؛ خدمات غیرحضوری در پرتال (gpww.ir) ، مرکز CRM (شماره تماس 122)، سامانه پیامک 200001522، کد دستوری USSD (*6655*122#)، خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان و … را برای بازدیدکنندگان تشریح می نمایند.
امیدی در ادامه گفت: سامانه «هما» از جمله بسترهایی است که بعنوان یکی از اصلی ترین درگاه های ارتباطی حوزه آب و فاضلاب با مشترکين در چهاردهمين نمایشگاه الکامپ مورد توضیح برای عموم قرار گرفت و با راه اندازی کامل این سامانه تمامی خدمات فروش و پس از فروش، امداد و حوادث، اطلاع رسانی قطعی آب، اعلام انشعابات غیرمجاز، انتقادات و پیشنهادات و شکایت و سایر خدمات دیگر از اين بستر به مشترکين ارائه می گردد.
وی یادآور شد: زمان نمایشگاه الکامپ گیلان از 11 الی 14 دیماه و ساعت کار نمایشگاه همه روزه از ساعت 11 الی 20 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گیلان (کیلومتر 4 جاده تهران) برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.