روند رو به رشد و پیشرفت شركت آب و فاضلاب گیلان ملموس است
روند رو به رشد و پیشرفت شركت آب و فاضلاب گیلان ملموس است
به منظور معارفه مدير دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت آبفاي گيلان جلسه اي با حضور مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور و همراهانش برگزار شد.

گیرا آنلاین_ به گزارش دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب گيلان؛ صبح روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه سال جاري جلسه اي با حضور محمد امجد مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آبفاي كشور و همراهانشان، غياثي مديرعامل شركت آب و فاضلاب گيلان، معاونين و جمعي از مديران ستادي و امور در سالن جلسات ستاد شركت برگزار شد.

در اين جلسه عليرضا غياثي ضمن خير مقدم و خوش آمدگويي، از حضور مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور ابراز خرسندي كرد و از معاونين خواست گزارش مختصري از عملكرد يك ساله منتهي به آبان ماه سال ۴۰۳ حوزه معاونت خود ارائه و نمايي كلي از شركت در سالي كه گذشت براي حاضرين ترسيم نمايند.

در ادامه، محمد امجد مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور؛ ابتداي صحبت خود از اسدالله صفاري كه به مدت ۱۰ سال رئیس گروه بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت آبفاي گيلان را عهده دار بوده و با خدمت در اين زمينه، امروز به درجه رفيع بازنشستگي نائل آمده است تقدير و تشكر كرد و با تبريك به محمد مسرور مدير جديد اين دفتر براي ايشان آرزوي موفقيت و سربلندي کرد.

وي؛ ضمن تشكر از مديرعامل شركت آبفاي گيلان، با اشاره به كم شدن شكايات و اعتراضات ثبت شده در يك سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب استان اظهار داشت: به تعادل رسيدن ميزان واكنش هاي منفي مردم و مشتركين نشان دهنده پيشرفت رو به رشد شركت آبفاي استان گیلان مي باشد كه اين امر در سايه عملكرد خوب مهندس غياثي و بازوانشان كه معاونين و مديران هستند در اين مدت محدود نمود پيدا كرده است.

امجد؛ با بيان اينكه در زير مجموعه خود به كساني مسئوليت دهيد كه شخص كارآمد و با پشتكاري است، گفت: توصيه من به شما اين است در خير رساندن به ديگران از هم پيشي بگيريد، در مسئله اي كه احساس كرديد حق است ثابت قدم بمانيد، چالش هاي سازمان را شناسايي كنيد تا زماني كه شناختي از مشكلات نداشته باشيد نمي توانيد براي آن برنامه ريزي داشته و مشكل را مرتفع كنيد.

مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور؛ در پايان سخنان خود استان گيلان را استاني عريض و طويل و بسيار گسترده تر از آنچه در آمار رسمي كشور آمده است معرفي كرد و بيان داشت: با توجه به مسافرخيز بودن اين استان سرسبز خدمات ارائه شده توسط شركت آب و فاضلاب بسيار ارزنده و پرمخاطره است و اين امر جايگاه بسيار ارزشمندي دارد.

بنابراين گزارش؛ در پايان جلسه با اهداء لوح از اسدالله صفاري و محمد مسرور تقدير به عمل آمد.

همچنين به منظور پاسخگويي مستقيم به مشكلات مردمي، ميز خدمت با حضور مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در محل ستاد مركزي اين شركت از ساعت ۱۳ لغايت ۱۴:۳۰ برگزار و به درخواست ها و مشكلات مردمي به صورت چهره به چهره پاسخ داده شد.