رضا مسرور دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد
رضا مسرور دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد
عبدالناصر همتی طی حکمی “رضا مسرور” را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

گیرا آنلاین_  با حکم عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی “رضا مسرور” به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب شد.

در این حکم آمده است، نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت های محوله از خداوند متعال خواستارم.

در حکم صادره از سوی دکتر همتی خطاب به دبیر جدید این شورا تأکید شده است: انتظار می رود، در این دوره مسئولیت نسبت به فعال سازی ظرفیت های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و معرفی و بازاریابی جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و پیگیری و برنامه ریزی جهت انتقال تکنولوژی به داخل کشور اهتمام ویژه و جدی بورزید.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی، ریاست هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کیش، عضویت هیات مدیره شستا و مشاور اقتصادی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از جمله سوابق مسرور به شمار می رود.