نقش آتش نشانان در تامین امنیت و آسایش شهروندان بی بدیل است
نقش آتش نشانان در تامین امنیت و آسایش شهروندان بی بدیل است
شهردار رشت در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با تقدیر از تلاش‌های آتش نشانان گفت: نقش آتش نشانان در تامین امنیت و آسایش شهروندان بی بدیل است.

گیرا آنلاین_ به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت، «رحیم شوق» شهردار رشت ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که با حضور مقامات محلی و اعضای شورای شهر رشت برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های آتش‌نشانان اظهار کرد: نقش آتش نشانان در تامین امنیت و آسایش رشتوندان بی بدیل است.

وی با بیان اینکه ما در این جشن به یاد تلاش‌های بی‌وقفه آتش‌نشانان هستیم که با دلسوزی و مهربانی به خدمت‌رسانی به شهروندان می‌پردازند، افزود: سختی های کار آتش نشانی بر کسی پوشیده نیست.

شوقی همچنین به چالش‌های مدیریتی و وضعیت مالی شهرداری اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات مالی و قضایی، ما همچنان در تلاشیم تا خدمات شایسته‌ای به شهروندان عزیز ارائه دهیم؛ حمایت اعضای شورا و همکارانم در این مسیر بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به یک سال و نیم فعالیت خود به عنوان شهردار رشت، تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا در کنار شما بهترین خدمات را ارائه دهیم و امیدوارم با همدلی و همکاری، روزهای بهتری را برای شهر رشت رقم بزنیم.

در پایان این مراسم، شوقی بر ضرورت همبستگی میان تمامی ارکان مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: این روز فقط بهانه ای است که ما قدردان زحمات نیروهای آتش نشانی باشیم چرا که معتقدیم آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است.