آغاز به کار هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دارویی و صنایع وابسته+تصاویر
آغاز به کار هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دارویی و صنایع وابسته+تصاویر
هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دارویی و صنایع وابسته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نمایشگاه بین‌المللی گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش گیرا آنلاین هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دارویی و صنایع وابسته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نمایشگاه بین‌المللی گیلان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۷ استان کشور از سوم تا ششم شهریور ماه در رشت، جاده تهران، نمایشگاه بین‌المللی گیلان در حال برگزاری است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای جزو دغدغه‌های اصلی ماست، گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی گیلان چند دغدغه داریم که یکی از مهمترین آن‌ها مبحث تجهیزات پزشکی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: اقداماتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه تجهیزات انجام شد که برخی از آن‌ها برای نخستین بار است.

وی با اشاره به سختی‌های دریافت، نصب و راه اندازی تجهیزات سرمایه‌ای، گفت: دستگاه‌ام آر آی در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی گیلان گیش از این ۲ دستگاه بود که اکنون ۴ دستگاه فعال در استان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه اندازی دستگاه رادیوتراپی، سی تی آنژیوگرافی ۱۲۸ اسلایس گفت: ما تمام استان را یکپارچه دیده‌ایم و باید در سراسر استان این امکانات فراهم شود و تا جایی که امکان‌پذیر بود دستگاه‌های خود را بروزرسانی کنیم.

وی با انتقاد از حذف ارز ترجیحی، گفت: هزینه تامین قطعات با حذف ارز ترجیحی چندین برابر شده و این یکی از مشکلات جدی ماست.

دکتر آشوبی با اشاره به جمعیت ۲/۵ میلیونی ثابت و ۸ میلیونی شناور در ایام تعطیلات در استان گیلان، گفت: ساختار درمانی و دارویی باید برای استان گیلان جمعیت ۱۰ میلیون نفری در نظر گرفته شود تا در ایام خاص با مشکل مواجه نشویم.

همچنین رضا زمانی – مدیرعامل نمایشگاه‌های استان گیلان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به حضور بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور، اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها در گیلان افزایش یابد.

وی همچنین تاکید کرد: برنامه ریزی ما بر این امر خواهد بود که نمایشگاه تجهیزات پزشکی گیلان به صورت سالانه استمرار داشته باشد و در این امر از هیچ کوشش و همکاری‌ای دریغ نخواهیم کرد.