تجلیل رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت از «محسن بختیار» قهرمان گیلانی پارالمپیک ۲۰۲۴ رشته وزنه برداری
تجلیل رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت از «محسن بختیار» قهرمان گیلانی پارالمپیک ۲۰۲۴ رشته وزنه برداری
همزمان با هفته دفاع مقدس ، رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت از «محسن بختیار» قهرمان گیلانی پارالمپیک ۲۰۲۴ رشته وزنه برداری تجلیل کردند.

گیرا آنلاین_ به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت؛ صبح امروز سه شنبه سوم مهر ماه، همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور «محمد حسین واثق کارگرنیا» رئیس شورای اسلامی شهر رشت، «هادی رمضانی» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر رشت، «حسن کریمی کرنق» رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی و «رحیم شوقی» شهردار رشت از «محسن بختیار» قهرمان گیلانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس رشته وزنه برداری تجلیل شد.

محسن بختیار نماینده گیلانی پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب مقام سوم مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شد و به مدال برنز این رشته در هفدهمین دوره بازیهای پارالمپیک دست پیدا کرد.

«رحیم شوقی» شهردار رشت در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان رشت جزو سرمایه های ارزشمند این شهر محسوب می شوند و استفاده از تجربیات این عزیزان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشکاران بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه قهرمانی آقای بختیار در پارالمپیک به عنوان یک شهروند رشتی مایه افتخار ما است، افزود: آقای بختیار علاوه بر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران نام رشت را نیز در جهان بلند کرده است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

شوقی با تاکید بر اینکه شهر رشت در ورزش های انفرادی در کشور حرفی برای گفتن دارد، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا در مکاتباتی با استانداری گیلان شرایط جذب این قهرمان ارزشمند شهرمان را در شهرداری رشت فراهم و به مجموعه شهرداری رشت اضافه شوند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه ما توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب های اجتماعی و نیل جوانان و‌ آینده سازان کشور به سمت آینده ای روشن است، گفت: می توان نتایج اهمیت دادن به این مهم را در جایگاه ها‌ و سکوهای جهانی و بین المللی به خوبی دید و امیدوارم بتوانیم از تجربیات تک تک ورزشکاران و قهرمان شهر رشت در راستای این مهم استفاده لازم را ببریم.

گفتنی است، «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، «آریا طوفانی» مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، «محمد قنبری» رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین گیلان و «مجتبی موسی نژاد» سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و جمعی از ورزشکاران رشته وزنه برداری از دیگر حاضرین این جلسه بودند.