باعث خرسندی است که سیاهکل این همه تنوع و تولیدات دارد/در حال تامین زیرساخت گردشگری هستیم و مبادی ورودی سیاهکل را نوسازی کرده ایم
باعث خرسندی است که سیاهکل این همه تنوع و تولیدات دارد/در حال تامین زیرساخت گردشگری هستیم و مبادی ورودی سیاهکل را نوسازی کرده ایم
۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه های عمرانی شده که بخشی از آنها افتتاح و بخشی دیگر بزودی به بهره برداری می‌رسد

گیرا آنلاین_ دکتر بابایی فرماندار سیاهکل در دومین جشنواره بزرگ این شهر به مناسبت هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص)  به اهمیت وفاق ملی و گفتمان های سازنده برای رضایت شهروندان و توسعه شهر تاکید داشت.

فرماندار سیاهکل در این جشنواره که میهمانان استانی و فرا استانی در آن حضور داشتند ضمن خوشامدگویی به حاضران از تلاش شورای شهر و شهرداری سیاهکل برای برگزاری همایش تقدیر کرد.

فرماندار بابایی همچنین از حضور و همراهی امام جمعه سیاهکل، نماینده سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، شورای تامین استان، نیروی انتظامی و دیگر حامیان برگزاری مراسم تقدیر کرد و گفت: امام جمعه محترم در همه پروژه های عمرانی و اجتماعی همراه ما بوده اند.

وی گفت: آرامش و رضایت شهروندان مهم است و خوب است اصالت ایرانی بودن و نجابت را سرمنشا امور قرار دهیم.

بابایی گفت: وحدت آن است که در ایران عزیز با پاسداشت پرچم سرافراز کشور همیشه در کنار مردم با مردم و برای مردم باشیم و هر زمان منظرگاه دلدادگی و ایجاد نشاط و رفعت میان قاطبه مردم مشاهده شود، رحمت الهی عاید همه ما خواهد شد.

شهردار سیاهکل : در تلاشیم سیاهکل یک  مقصد گردشگری خوب در گیلان باشد /

کمیل لاهوتی شهردار سیاهکل در جشنواره بزرگ هفته وحدت اعلام کرد: زیرساخت‌ها را به سویی پیش می‌بریم که سیاهکل  یکی از مقاصد مهم گردشگری گیلان شود.

لاهوتی ضمن تقدیر از همراهی امام جمعه سیاهکل، شورای تامین ، زارع نماینده سیاهکل ولاهیجان ، نیروی انتظامی، فرمانداری و شورای اسلامی ، همکاران شهرداری و دیگر دست‌اندرکاران گفت: مقدم خانواده معظم شهدا و همه میهمانان این جشن باشکوه را گرامی میداریم.

لاهوتی اشاره داشت : در شهریور ماه امسال ۸ میلیون گردشگر وارد گیلان شد و سیاهکل باید بتواند با نعمتهای خدادادی ییلاقات زیبا، جنگل و رودخانه و… ایجاد زیرساخت‌ کرده و یک قطب گردشگری مهم در ایام سال باشد.

لاهوتی به نمایشگاه محصولات تولیدی سیاهکل چون گردو، فندق، زعفران، عسل و کالاهای کارگاهی و خانگی موجود در جشنواره اشاره داشت و گفت: باعث خرسندی است که سیاهکل این همه تنوع و تولیدات دارد.

وی گردشگری را یکی از رویکردهای مهم توسعه شهرهای جهان دانست و گفت: در حال تامین زیرساخت هستیم و مبادی ورودی سیاهکل را نوسازی کرده ایم.

لاهوتی به پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی کمربندی خیام اشاره داشت و گفت: با عنایات حق و تلاش همکاران در سال جاری کمربندی خیام به بهره برداری می‌رسد.

وی توضیح داد: با حمایت مسئولان میخواهیم همه ساله در این ایام یک هفته جشنواره برپا کنیم و این مناسبت را در تقویم جشنواره‌های استان بگنجانیم.

شهردار لاهوتی در بحث اقدامات عمرانی سیاهکل به اجرای سنگفرش مقابل مغازه ها، نوسازی مبلمان پارکها، جمع آوری آب‌های سطحی و اقداماتی دیگر اشاره داشت و گفت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این پروژه ها صرف شد که بخشی از آنها افتتاح و بخشی دیگر بزودی به بهره برداری می‌رسد