از«مواکب گیلانی های عزیز در کربلای معلی» بویژه موکب فاطمه اخری (س) تشکر می کنم
از«مواکب گیلانی های عزیز در کربلای معلی» بویژه موکب فاطمه اخری (س) تشکر می کنم
نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از مواکب گیلانی ها بویژه موکب فاطمه اخری (س) تقدیر و تشکر نمودند.

گیرا آنلاین_ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اذعان داشتند: حادثه جانسوز عاشورا و به طبع این تجمع عظیم اربعینی ها که از سراسر دنیا به جهت ارادت ویژه مسلمانان هرساله پرشور تر برگزار میشود نشان دهنده تاثیر گذاری سرور سالار شهیدان در جهان اسلام می باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، در این راستا نقش خدمات دهی به زوار حسینی را مهم برشمرده و تاثیر گذاری مواکب گیلانی ها را در این سالها شایسته تقدیر دانستند که هرساله تلاش دارند نسبت به سال قبل با کیفیت تر به زائران اباعبدلله خدمت نمایند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی موکب فاطمه اخری(س) را که با بهره گیری از جوانان و پیرغلامان امام حسین(ع) در حال خدمت رسانی به زائران هستند را در بازدید سوم شهریور ۱۴۰۳ در کربلای معلی ویژه و ارزشمند دانستند و ضمن تقدیر و تشکر از هیات امنا و اعضاء این موکب برای همه مواکب توفیقات روزافزون را از خداوند متعال خواستار شدند.