فرماندار فومن: از چند هفته قبل اقدامات برای مقابله با آفات درختان تونل سبز فومن آغاز شد
فرماندار فومن: از چند هفته قبل اقدامات برای مقابله با آفات درختان تونل سبز فومن آغاز شد
فرماندار فومن با اشاره به همراهی دادستان شهرستان فومن در تمامی جلسات، مراحل، اقدامات و نظارت در مقابله با آفات درختان تونل سبز فومن، گفت: می‌بایست هرچه سریع‌تر امکانات و کمک‌های لازم در اختیار شهرستان قرار گیرد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از غیرمنتظره، فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان فومن با اشاره به انتشار نامه دادستان فومن به استاندار گیلان جهت اقدام در راستای حفاظت از تونل سبز، گفت: توجه، حساسیت و دلسوزی رسانه‌ها در این امر سبب خرسندی است.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی ایجاد شده میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری فومن، از چند هفته قبل اقدامات لازم جهت مقابله با آفات درختان از جمله آبیاری و سم‌پاشی انجام شده است، اظهار داشت: متأسفانه افزایش دمای هوا و همچنین قرار داشتن بخش اعظمی از درختان تونل سبز در خارج از محدوده شهرستان فومن نیز مشکلاتی را در این مسیر به وجود آورد و مقابله با آفت و جلوگیری از خشک‌شدن درختان از توان و امکانات شهرستان خارج بود.

مرجانی با اشاره به انجام مکاتبات لازم با استاندار و مدیران مرتبط استانی جهت کمک به مقابله با آفات و نجات درختان صورت‌گرفته، تصریح کرد: مکاتبات دادستان شهرستان فومن نیز در همین راستا به جهت تسریع در اقدامات استانی بوده که از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار شهرستان فومن با قدردانی از همراهی استاندار گیلان در این مسیر، خاطرنشان کرد: دکتر عباسی به‌صورت مستقیم پیگیر موضوع بوده و امیدواریم متولیان مرتبط استانی نیز هر چه سریع‌تر امکانات و کمک‌های لازم را به شهرستان برسانند تا از صدمه جدی به درختان تونل سبز فومن جلوگیری شود.

وی همچنین در پایان از حامیان دلسوز محیط زیست و درختان زیبای تونل سبز درخواست کمک همراهی و همکاری نمود.