کوچکی نژاد تنها نماینده‌ای است که به ما کمک کرد/ در زمینه تفکیک از مبدا زباله نمونه شده‌ایم
کوچکی نژاد تنها نماینده‌ای است که به ما کمک کرد/ در زمینه تفکیک از مبدا زباله نمونه شده‌ایم
شهردار کوچصفهان خاطرنشان کرد: امروز کوچصفهان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و با همراهی جناب کوچکی‌نژاد که تنها نماینده‌ای است که به ما کمک می‌کند خودروها و ماشین آلات بیشتری دریافت کردیم

به گزارش گیرا آنلاین به مناسبت هفده مرداد روز خبرنگار، شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان از خبرنگاران گیلانی تقدیر کردند.

در این جلسه حسین‌زاده رئیس شورای شهر کوچصفهان از تعامل مناسب شورا و شهرداری این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در سایه این تعامل توانستیم بودجه شهرداری افزایش قابل توجهی داشته باشد و به هفتاد میلیارد تومان برسد. وی افزود: شهردار جوان خود را وقف شهر کرده است و توانسته رضایت مردم را فراهم کند.

رئیس شورا افزود: ما در گذشته منابع درآمدی پایداری داشتیم که از ما گرفته شده است. مثل کارخانه شن و ماسه که اگر آن را داشتیم بودجه ما چند برابر می‌شد.

رضا چربدست شهردار کوچصفهان هم با تقدیر از اصحاب رسانه ابراز داشت: سال ۱۴۰۰ که به شهرداری آمدم کل بودجه ما ده میلیارد تومان بود و هفت میلیارد تومان رده‌ی داشتیم. خوشبختانه با همراهی و مساعدت اعضای شورا توانستیم بودجه خود را به هفتاد میلیارد تومان برسانیم. سال گذشته هم که بودجه ما پنجاه میلیارد تومان بود حدود پنج میلیارد تومان اضافه بودجه را محقق کردیم.

شهردار کوچصفهان خاطرنشان کرد: امروز کوچصفهان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است. نقاط مختلفی آسفالت شده و در روشنایی شهر اقدامات خوبی صورت گرفته است. همچنین در زمینه تفکیک از مبدا زباله نمونه شده‌ایم و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ما در مدارس الگو قرار گرفته که مورد تقدیر قرار گرفتیم.

چربدست در ادامه گفت: مشخص است مشکلات زیادی داریم که باید حل کنیم. آب شرب کوچصفهان مناسب نیست. البته ما به آبفا گفتیم که حاضریم نصف هزینه‌ها را تقبل کنیم.

وی با اشاره برنامه‌های آتی شهرداری کوچصفهان گفتیم: با همراهی جناب کوچکی‌نژاد که تنها نماینده‌ای است که به ما کمک می‌کند خودروها و ماشین آلات بیشتری دریافت کردیم. از هفته بعد هم با تصویب شورای ترافیک استان و همراهی سازمان راهداری طرح معابر تودار در ورودی سنگر به کوچصفهان که شاهد تصادفات زیادی بود صورت خواهد گرفت.

  • منبع خبر : رشتکده