باقی‌ماندن تنها یک بیمار منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) در مرکز آموزشی و درمانی ولایت
باقی‌ماندن تنها یک بیمار منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) در مرکز آموزشی و درمانی ولایت
رئیس مرکز آموزشی درمانی ولایت از باقی‌ماندن تنها یک بیمار منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) به مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت در پی حریق این بیمارستان خبر داد.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ دکتر علی علاسوند – رئیس مرکز آموزشی درمانی ولایت از باقی‌ماندن تنها یک بیمار منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) به مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت در پی حریق این بیمارستان خبر داد.

وی با بیان اینکه از لحظه اعلام وقوع حادثه و آماده‌باش مراکز درمانی جهت‌پذیرش بیماران بیمارستان قائم تعداد ۱۵ نفر بیمار به مرکز ولایت توسط هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ منتقل گردیده و اقدامات اولیه درمانی در بدو ورود برای این بیماران انجام شد، گفت: پس از بستری بیماران در بخش‌های جراحی و بخش ویژه مرکز طی بازدید به‌عمل‌آمده توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و عیادت از بیماران بستری با برسی بیماری‌های زمینه‌ای بیماران و جهت ادامه درمان ۵ نفر به مراکز آموزشی و درمانی رازی و پورسینا رشت منقل شدند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک نفر بیمار در قسمت بخش ویژه مرکز بستری بوده که بر اساس بیماری زمینه‌ای قابل‌انتقال به بیمارستان‌های دیگر می‌باشد.

لازم به ذکر است استاندار گیلان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیران ستادی و تیم مدیریتی مرکز ولایت در ساعات اولیه حادثه از بیماران انتقالی بیمارستان قائم عیادت نمودند.