طالبی:هشتم تیرماه بزرگترین رویداد تاریخ انقلاب/ آقازاده:نقش اساسی خبرنگاران در حوزه روشنگری و آگاهی بخشی/عباس نژاد:دکتر قالیباف کاملترین ترین و جامع ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است
طالبی:هشتم تیرماه بزرگترین رویداد تاریخ انقلاب/ آقازاده:نقش اساسی خبرنگاران در حوزه روشنگری و آگاهی بخشی/عباس نژاد:دکتر قالیباف کاملترین ترین و جامع ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان با اشاره به تهیه و تدوین برنامه هفتم توسط شهید رئیسی یادآور شد: رئیس جمهور جدید باید در چیدمان ارکان دولت ظرافت خاص خود را داشته باشد.

گیرا آنلاین_ سرهنگ رمضانعلی طالبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گیلان انتخابات هشتم تیرماه را بزرگترین رویداد تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه انتخابات است، لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری،به عنوان یک اصل مهم و اساسی به شمار می رود همانگونه در دهه ۶۰ ظرف چندماه سه انتخابات برگزار شد.

وی با تاکید بر برگزاری چندین دوره انتخابات در دهه ۶۰ خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری چهارده دوره انتخابات و حضور همیشگی مردم پای صندوق رای ، همه ما می‌دانیم که مشارکت در انتخابات این دوره از،ریاست جمهوری بسیار مهم و حیاتی است .

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان با تاکید بر افول و سقوط قدرت های مختلف دنیا، تاکید کرد: امروز غرب دیگر قادر نیست کشورهای هم پیمان خود را لینک کند همانگونه که در غزه هم دیدیم غرب قدرت اثرگذاری مستمر همزمان با نقطه دیگر را نداشتند .

وی با اشاره به قدرت تعادل ایران تصریح کرد: در دوره شهید رئیسی بیشترین ارتباطات را با کشورهای دیگر همراه با رفع مشکلات داشتیم .

رمضانعلی طالبی با تاکید بر خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید در دوران کرونا خاطرنشان کرد؛ معادلات فروش نفت و پرداخت حقوق کارکنان در آن دوران حساس توسط شهید رئیسی به راحتی حل و فصل شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان با اشاره به تهیه و تدوین برنامه هفتم توسط شهید رئیسی یادآور شد: رئیس جمهور جدید باید در چیدمان ارکان دولت ظرافت خاص خود را داشته باشد.

وی با تاکید بر وجود قدرت راهبری و راهبردی توسط حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلله العالی ) افزود: با اشرافیت موجود در دکتر قالیباف باید گفت که وی توان اجرایی مملکت را دارد.

نقش اساسی خبرنگاران در حوزه روشنگری و آگاهی بخشی

سیدعلی آقازاده نیز در این نشست به نقش اساسی خبرنگاران در حوزه روشنگری و آگاهی بخشی سخن گفت و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که فضای انتخابات را به سبک مثبت و گستره پیش ببریم تا با این حرکت شتابان بتوانیم فضای انتخابات را با اغتنام فرصت گرم‌تر و با ایجاد یک آگاهی عمومی در ایجاد مشارکت حداکثری گام بلندی برداریم.

سردار اقازاده با قدردانی از همه کاندیداهای این دوره از انتخابات تصریح کرد: همه این افراد نسبت به انقلاب و کشور حساس بودند که ثبت نام کردند همه آنان معیارهایی در راستای تحقق آرمان های جمهوری انقلاب اسلامی دارند..

رئیس شورای راهبردی هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی یادآور شد: ضمن احترام به کاندیداها همه باید مصداق داشته باشیم جریان انقلابی با توجه به ظرفیتی که وحود دارد انتخابات را رصد خواهیم کرد و نتیجه هر چه باشد‌، قبول خواهیم داشت.

سیدعلی آقازاده با تاکید بر لزوم توجه بر مصادیق های انتخاباتی گفت: جامعه اسلامی و بزرگان مدیریتی که در جامعه از سوابق تجارب اجرایی برخوردار هستند باید مورد توجه قرار گیرند و بین کاندیداهای خوب و محترم که حضور دارند نیروهای فعال استان و نخبگان استانی با توجه به شاخص های معین و بارزی که در جناب قالیباف وجود دارد، نسبت به تبلیغ و شناسایی و جذب رای حداکثری گام بردارند.

دکتر قالیباف کاملترین ترین و جامع ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات جمهوری است

مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در این نشست با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری و هدایت افکار عمومی دارند ، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که وضعیت اقتصادی و تهدیدها و بحران کشور را در برگرفته و در این راستا فردی میبایست سکان کشور را به دست گیرد که در همه عرصه ها حضور داشته است و از تسلط کافی بر امور کشور برخوردار می باشد.

وی افزود: محمدباقر قالیباف از فرماندهان ارشد کشور است و در دوران خدمت در شهرداری تهران عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در مدیریت بحران ، قوی ترین انسان ها می توانند خلبان باشند، عنوان کرد:قالیباف در شرایط بحرانی و در لحظه می تواند بهترین تصمیم را برای کشور بگیرد.

عباس نژاد یادآور شد:در شرایط سخت اقتصادی نمی توانیم مسوولیت ریاست جمهوری را بر عهده فردی بگذاریم که فقط روی کاغذ کار کرده و عملکرد اجرایی نداشته باشد .

وی یادآور شد:قالیباف کاملترین ترین و جامع ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات جمهوری است که توان مدیریت و اداره کشور را دارد‌.

عباس نژاد با تاکید بر افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات و نقش مهم رسانه ها در رهبری افکار عمومی و کمک به مردم در انتخاب بهترین نامزد بیان کرد:تصمیمات دولت در سرنوشت کشور و همه مردم تاثیرگذار است بنابرین افزایش مشارکت و انتخاب اصلح ضرورت دارد.

  • منبع خبر : ایده آل خبر