جمع آوری تیر برق های مزاحم از معابر رشت/ اجرای آسفالت در مناطق پنجگانه رشت / تقویت شبکه توزیع برق در محلات حاشیه نشین رشت
جمع آوری تیر برق های مزاحم از معابر رشت/ اجرای آسفالت در مناطق پنجگانه رشت / تقویت شبکه توزیع برق در محلات حاشیه نشین رشت
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: وجود تیر برق های مزاحم ممکن است منجر به بروز مشکلات متعدد و حتی بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان شود و از مدیر عامل توزیع برق گیلان تقاضا داریم نسبت به جمع آوری این تیر برق ها مساعدت لازم را داشته باشد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت ظهر امروز در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ايران و سیزدهم خرداد مصادف با سالروز شهادت امام جمعه فقید و جانباز شهید رشت اظهار کرد: شهید آیت الله احسانبخش چهره مردمی و در بسیاری از مباحث صاحب نظر و از قدرت و نفوذ کلام بالایی در کشور برخوردار بود و در پیروزی انقلاب و تثبیت آن در استان گیلان تلاش های فراوانی انجام داد.

وی به سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) مردی از جنس نور بود و با عروج ملکوتی امام راحل ، ملت بزرگ ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان به سوگ نشستند و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب همواره در قلب و جان ملت ایران اسلامی باقی می ماند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد افزود: امام راحل برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام کردند و از استان گیلان نیز در این قیام خونین ، یک شهید گرانقدر از شهر رودبار نثار شده است.

کارگرنیا به اجرای آسفالت معابر سطح رشت اشاره کرد و گفت: پس از بارش برف در زمستان گذشته در رشت ، وضعیت اسفالت رشت بسیار نامطلوب شد و با برنامه ریزی های انجام شده ، طی چند شب گذشته شاهد اجرای عملیات عمرانی شامل ترمیم و روکش آسفالت در سطح مناطق پنجگانه رشت هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهبود وضعیت آسفالت مناطق رشت و رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی با قدردانی از عملکرد توزیع برق گیلان افزود : طی سه سال اخیر در روزهای اوج گرما و با توجه به فرسودگی خطوط ، قطعی برقیج وجود نداشت و لازم می دانیم از این بابت تقدیر و تشکر کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به بهبود روشنایی معابر رشت تصریح کرد : با توجه به اینکه رشت به شهر شب های روشن معروف است انتظار می رود که در راستای بهبود روشنایی معابر گام برداشته شود و در شرایط فعلی رشت در این حوزه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

کارگرنیا به وجود تیرهای برق مزاحم در سطح معابر و کوچه های رشت اشاره کرد و گفت: وجود این تیرهای برق ممکن است منجر به بروز مشکلات متعدد و حتی بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان شود و از مدیر عامل توزیع برق گیلان تقاضا داریم که نسبت به جمع آوری تیرهای مزاحم مساعدت لازم را داشته باشد و هر جایی که در این باره نیاز است ، شهرداری نیز همراهی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای پروژه های طرح میثاق رشت افزود: در راستای اجرای این پروژه ها نیز شرکت توزیع برق گیلان هماهنگی و همراهی خوبی با شهرداری دارد و ان شاا با رفع دیگر موانع شاهد تسریع در اجرای پروژه های عمرانی رشت باشیم.