گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همزمان با فرخنده میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا (ع) و در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش کیفیت و سهولت اخذ نوبت غیرحضوری از مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان و به منظور اجرای برنامه های ارتقای خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی، سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز تامین اجتماعی در سراسر استان با شماره ۴۴۹۵۵ (با تلفن ثابت) و ۰۱۳۴۴۹۵۵ (با تلفن همراه) از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱ برقرار می گردد.
براساس این گزارش بیمه شدگان معزز سازمان تامین اجتماعی می توانند علاوه بر سایر روشها (وبسایت Nobat.tamin.ir – Nobatdgilan.tamin.ir -کد #۱۳*۱۴۲۰*۴* و # ۲۲*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* ، اپلیکشن رایطب) و شماره تماس های قبلی نوبت دهی الکترونیکی هر مرکز درمانی، از ابتدای خردادماه سالجاری از سامانه متمرکز ۴۴۹۵۵ نیز برای دریافت نوبت غیرحضوری هر روزه از ساعت ۶ صبح استفاده نمایند.
شایان ذکر است با توجه به درخواست های بیمه شدگان از اول خردادماه آغاز ساعت نوبت دهی کلیه سامانه های نوبت دهی غیرحضوری مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان از ساعت ۶ صبح خواهد بود.