سازمان تبلیغات اسلامی برای فرزند آوری واسطه گری در ادارات را اجرا کند
سازمان تبلیغات اسلامی برای فرزند آوری واسطه گری در ادارات را اجرا کند
.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار “صبح امروز دوشنبه” در نشست مشاوره فرزند آوری و فرزند پروری این شهرستان گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم در راستای ترویج موضوع “فرزند آوری” در سطح جامعه است ، از این رو دستگاه‌های اجرایی موظفند تکالیف خود را درخصوص قوانین جوانی جمعیت اجرا کنند.

وی یاد آور شد: در چند دهه قبل سیاست اشتباهی در حوزه جمعیت با شعار “فرزند کمتر، زندگی بهتر” شکل گرفت که این شعار غلط، موجب سوق دادن جمعیت کشور به سمت سالمندی شده است.

عموپور موضوع جوانی جمعیت و رشد فرزند آوری را از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: باید با سیاست‌های صحیح، جوانی جمعیت و رشد فرزند آوری موردتوجه جدی متولیان فرهنگی قرار بگیرد.

وی در ادامه تاکید بر نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به واسطه گری برای موضوع فرزند آوری کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای فرزند آوری واسطه گری در ادارات را اجرا و هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

فرماندار رودبار تصریح کرد: روسای ادارات از ظرفیت مساجد، بسیج، فضای مجازی و تبلیغات محیطی در جهت ترویج و تبلیغ فرزند آوری استفاده کنند.

عموپور اشاره به کار فرهنگی در صفحات مجازی در راستای فرزند آوری کرد و افزود: با کار فرهنگی صحیح در فضای مجازی و حقیقی میتوان موضوع “فرزند آوری و فرزند پروری ” را در بین جوانان ترویج داد.

وی اذعان داشت: سریال هایی که توسط کشور های بیگانه ساخته شده که در شبکه های ماهواره ای پخش میگردد خانه برانداز بوده و سبب از بین بردن بنیان خانواده در سطح جوامع میگردد.

عموپور اشاره به فرمایشات گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کرد و گفت: موضوع شبیه خون فرهنگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید کردند باید مورد اجرای مسئولان در کارهای فرهنگی قرار بگیرد.

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است که برای فرزند آوری واسطه گری و این موضوع مهم را برای جوانان تبیین کنند.

این نشست به مناسبت روز جوانی جمعیت به همت بسیج ادارات شهرستان رودبار در جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.