گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگوئی برخط مدیران دستگاههای اجرایی و با هدف تحقق حقوق شهروندی و دسترسی آسان به مدیران و افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی ، حسب برنامه ریزی صورت گرفته ، دکتر کیوان مرتضوی سرائی ( مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ) ازساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۹ آماده پاسخگوئی به سوالات تلفنی مردمی خواهند بود .
علاقمندان میتوانند در ساعت اعلام شده از طریق بستر مذکور با شماره گیری شماره تلفن ۱۱۱ نسبت به طرح دیدگاهها و نظرات و یا سوالات اقدام نمایند .