نشست فصلی روسای دادگستری ها و دادستان های استان گیلان
نشست فصلی روسای دادگستری ها و دادستان های استان گیلان
نشست فصلی روسای دادگستری ها و دادستان های استان گیلان به ریاست رییس کل جدید دادگستری استان گیلان برگزار شد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست فصلی روسای دادگستری ها و دادستان های استان گیلان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل جدید دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل جدید دادگستری استان گیلان در اولین نشست با روسا و دادستان های استان با تشکر از زحمات مدیران و روسای پیشین دادگستری تصریح کرد: قضاوت کار سنگین، پیچیده و دشواری است و باید جزء مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه در هر مجموعه قضایی باید تمامی قضات و کارکنان در کنار هم و با همدلی و استقامت و مجاهدت تلاش نمایند اظهار داشت: ما باید قدردان طلیعه داران جبهه عدالت بوده و همواره حامی و پشتیبان آنان باشیم.

رئیس شورای قضایی استان یکی از شاخصه های مهم مدیریت را نظارت عنوان نمود و تصریح کرد: نظارت بر محاکم قضایی از وظایف اصلی مدیران محاکم است و باید به طور جدی و مستمر پیگیری شود.

وی رعایت برخی نکات امنیتی و حفاظتی در دادگستری ها را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: باید در رسیدگی به پرونده ها دقت لازم همراه با سرعت و احقاق حق صورت گیرد و همچنین باید بیشتر از گذشته از ظرفیت شوراهای حل اختلاف بهره برد.