هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف دلالان می‌شود
هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف دلالان می‌شود
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از مهر با اشاره به روند هوشمندسازی کالاهای اساسی در گیلان، اظهار کرد: توزیع هوشمند مرغ در گیلان و ۵ استان قطب تولید مرغ کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی از راه اندازی سامانه «ستکاوا» برای توزیع هوشمند مرغ در گیلان خبر داد و افزود: بسترهای فروش مرغ در استان‌های شمالی بویژه گیلان در سامانه «ستکاوا» طراحی و به اجرا در آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تمام فعل و انفعالات در تولید، توزیع و فروش مرغ در بستر سامانه «ستکاوا» صورت می‌گیرد.

محمدی ادامه داد: سامانه «ستکاوا» حلقه واصله تولیدکنندگان، بازاریان، اصناف، ناظرین، دامپزشکی و سازمان صمت جهت توزیع هوشمند مرغ در گیلان است.

وی، وجود شفافیت در بستر تولید، توزیع و فروش مرغ را از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» برشمرد و افزود: هوشمندسازی توزیع مرغ دست بسیاری از واسطه گری‌ها و دلالان را حذف می‌کند و تمام زنجیره تولید، توزیع و فروش مرغ در اتاق شیشه‌ای قرار می‌گیرد.