انعقاد ۳۴ قرارداد با ارزش مالی بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت
انعقاد ۳۴ قرارداد با ارزش مالی بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت
معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه این معاونت برای انجام پروژه های عمرانی و ترافیکی از محل اعتبارات داخلی شهرداری ۲۸۰ میلیارد تومان بوده که ۲۳ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه های ترافیکی می باشد. (بدون احتساب بودجه سرمایه گذاری)

گیرا آنلاین_ محمد حسین خیابانی از چالش و تغییر و تحولی که در سالجاری در پیکره شهرداری اتفاق افتاد، خبر داد و گفت: این مجموعه نیز از این شرایط بی نصیب نماند و برخی فرآیند ها، مناقصات و انتخاب پیمانکار طولانی شد.

وی خاطر نشان کرد: این معاونت، سالجاری در راستای اجرای پروژه های جدید، تعدادی مناقصه و استعلام برگزار و به دنبال آن ۱۸ پروژه را که از طریق برگزاری مناقصه (بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان) و ۱۶ پروژه با برگزاری استعلام(بیش از ۱۰ میلیارد تومان) با ارزش مالی، مجموعا بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان که قرارداد منعقد شده است و همگی در حال اجرا می باشد.

خیابانی گفت: علاوه بر قراردادهای منعقده در سالجاری ۱۴ پروژه با برآورد مبلغ بیش از ۵۵۹ میلیارد ریال فرایند مناقصه انجام شد، اما تاکنون منجر به قرار داد نشد و مجدد در چرخه مناقصه قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی افزود: در حال حاضر، ۴ پروژه عمرانی ترافیکی با ارزش مالی مجموعا ۸۵۹ میلیارد تومان آماده برگزاری فراخوان سرمایه گذاری، انتخاب پیمانکار و شروع فاز عملیاتی شده است.

وی گفت: قرار داد مناقصه پروژه های عمرانی مناطق پنجگانه شهر نیز با ارزش مالی مجموعا بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال توسط این معاونت صورت گرفته است.

خیابانی افزود: تعداد ۹ پروژه عمرانی با پیشرفت بین ۳۵ تا ۶۰ درصد از سال های قبل نیمه کاره باقی مانده بود که در سال ۱۴۰۱ با ارزش مالی بیش از ۲۸۲ میلیارد ریال کارکرد در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر پیشرفت بسیار خوبی داشته و برخی پروژه ها در مراحل نهایی قرار دارد.

وی در پایان اعلام کرد: اینجانب به اتفاق همکارانم، نهایت تلاش خود را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و تسریع در اجرای عملیات عمرانی خواهیم داشت.