وی افزود : تمامی امورها و ادارات تابعه باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را داشته باشند از این رو تمامی خودروهای عملیاتی باید با معاینات فنی لازم و سوخت گیری آماده اقدام باشند همچنین مرخصی های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه در زمان وقوع بحران لغو و اطلاع رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می بایست صورت پذیرد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد : هنگام وقوع بحران پاسخگویی بسیار مهم است و همکاران آمادگی لازم برای پاسخگویی و دریافت آدرس های محل وقوع مشکل را به بهترین شکل داشته باشند .
وی اظهار داشت : امروزه زندگی تمام مردم وابستگی شدیدی به انرژی برق و نعمت روشنایی دارد از این رو همگی باید تلاش کنیم تا در سریع ترین زمان خسارات احتمالی را برطرف کرده وخدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم .
مهدیزاده تاکید کرد: اجرای طرح ها و پروژه های مهم از جمله احداث کابل خودنگهدار و تاب آوری برای بهسازی و مقاوم سازی شبکه ها باید با جدیت و سرعت ادامه پیدا کند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: ضروری است مناطقی که دارای کاستی هایی می باشند ، پس از بررسی و شناسایی با توجه به امکانات موجود نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی در پایان تاکید کرد: راحت ترین راه برای ارسال آدرس های های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می باشد از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دسترس است.
همچنین در این جلسه علی اکبرجوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ بهمراه شهرام فلاح فعال رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان به ارائه موضوعات مرتبط در خصوص آمادگی در مقابل بحران و آسیب شناسی ادوار گذشته در سطح شرکت پرداختند.