گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان،میز خدمت این نهاد همزمان با هفته ی بسیج با حضور مهندس دائمی مدیرکل، معاونین، رئیس اداره حراست و فرمانده پایگاه مقاومت شهید افتخاری بنیاد مسکن، خوشرو مسئول روابط عمومی، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشت و جمعی از کارشناسان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزههای مختلف خدمترسانی از اهداف برپایی میز خدمت است. وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک با مردم و پاسخگویی مسئولان است. دائمی افزود: برپایی میز خدمت در مکانهای عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارها و راهنمائیهای لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه میشود. وی با بیان اینکه امیدواریم برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد گفت : با توجه به مشکلات و درخواستهای مردمی در حوزههای مختلف نیاز است که این برنامه ادامه مستمر داشته باشد. در جریان برگزاری این میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم، ضمن بررسی مشکلات و درخواست ها، دستور رسیدگی سریع به مطالبات محقق شد.
اخبار گیلان
برپایی میز خدمت در بنیاد مسکن گیلان
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=21382
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی : پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / تقدیر از کارکنان صادق و پُر تلاش شهرداری رشت/ اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳
معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو 1403 خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری
اخبار گیلان
ابعاد تازهای از جنجال مالکیت اتاق بازرگانی گیلان در سرای تجاری ایرانیان افشا شد+سند
۲۰ درصد از مالکیت اتاق بازرگانی گیلان در سرای تجاری در ازای دریافت ۱۵ میلیارد تومان در سکوت خبری، به اتاق ایران واگذار شد/ انتقال سهم اتاق گیلان در سرای تجاری ایرانیان بدون مصوبه هیئت نمایندگان صورت گرفت!
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی :
پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / تقدیر از کارکنان صادق و پُر تلاش شهرداری رشت/ اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: باید بازخورد راه اندازی سامانه های شفاف سازی و همچنین ثبت و پیگیری تقاضاهای شهروندان تا حصول نتیجه در سامانه ۱۳۷ قابل مشاهده باشد.
معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو 1403 خبر داد:
۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری
.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.