نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از شاعر و نویسنده مردمی “شاد فومنی” در آی سی یو بیمارستان فومن عیادت کرد
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از شاعر و نویسنده مردمی “شاد فومنی” در آی سی یو بیمارستان فومن عیادت کرد
اسماعیل شاد از فوتبالیست های اسبق فومنی بوده که در سال 52 به اردوهای تیم ملی فوتبال جوانان چندین بار دعوت شده و از این حیث جزو پیشکسوتان بزرگ جامعه فوتبالی نیز قلمداد می شود.

گیرا آنلاین_نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از شاعر و نویسنده مردمی “شاد فومنی” در آی سی یو بیمارستان فومن عیادت کرد

وی در این عیادت که عصر دوشنبه ۲۱ شهریور ماه اتفاق افتاد، دلجویی و احترام به اصحاب ادب و هنر را عامل ارتقاء فرهنگی منطقه دانست و اظهار داشت: آقای شاد فومنی یکی از سرمایه های فرهنگی گیلان هستند و صیانت از این اعتبار وظیفه همه ماست.

لازم به ذکر است؛ شاد فومنی سال ۹۵ کتاب «آواز های کمرنگ» را که مجموعه شعر فارسی است به رشته تحریر آورد و طی سالهای اخیر در تلاش بود تا مجموعه گیلگی خود را جمع آوری نماید.

وی در دهه هفتاد نویسنده و کارگردان برنامه رادیویی چهارشنبه بازار بود که مورد استقبال بسیاری از اهالی گیلان قرار داشت.

این شاعر نامدار فومنی از تاریخ ۱۱ تیرماه امسال به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان های پورسینا و امام حسن ع فومن بستری شده است.

گفتنی است؛ اسماعیل شاد از فوتبالیست های اسبق فومنی بوده که در سال ۵۲ به اردوهای تیم ملی فوتبال جوانان چندین بار دعوت شده و از این حیث جزو پیشکسوتان بزرگ جامعه فوتبالی نیز قلمداد می شود.