گیرا آنلاین- محمدرضا بیدخام در این گفتگو با تاکید بر اینکه تمام فعالیت های حوزه ارتباطات در شرکت مخابرات ایران تحت نظر و تابع مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات است، تصریح کرد: مهم ترین اولویت این شرکت رسیدگی به مشتریان و خدمت رسانی هرچه بهتر است.بسیاری از مشکلات در حوزه تلفن ثابت ناشی از عدم توجه به بازنگری در قوانین و مصوبات در این حوزه با توجه به ورود فناوری های جدید در سال های اخیر است .
وی با بیان اینکه برخی از قوانین و موارد مهم مجموعه مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه به نظرهای کارشناسی ارائه شده در بخش های مختلف نیاز به تغییر دارد، اظهار داشت: ضرورت پیاده سازی الزامات توسعه ای در کشور و لزوم نوسازی و بازسازی در شبکه مخابرات ، نیاز به تغییر کارشناسی شده برخی قوانین حوزه رگولاتوری دارد تا در نهایت کیفیت شبکه و وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور ارتقا یابد.