طی این نشست پیرپیران عملکرد مناسب صنعت برق در ایام پرباری شبکه را یک سرمایه ارزشمند و مایه افتخار صنعت برق دانست و ابراز امیدواری کرد: صنعت برق با ثبت یک رکورد مناسب، پیک تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذارد.
وی افزود: قدرشناسی و اظهار لطف مسئولان و مردم عزیز نسبت به عملکرد صنعت برق، بزرگترین پاداش برای ما محسوب میشود و قطعاً در بارگاه الهی، اندوختهای ارزشمند و مشوق ما برای ادامه این راه پر برکت است.
پیرپیران گفت: با توجه به وضعیت دما و احتمال افزایش بار شبکه، همچنان بخش عمده کار باقی است و هرگونه قصور میتواند نتایج ارزشمند حاصل شده را به تلخی بدل کند و لذا باید روند اقدامات تا آخر کار تداوم داشته باشد.
معاون هماهنگی توزیع توانیر تجارب کسب شده مدیریت مصرف در پیک امسال را نیازمند تحلیل نقاط قوت و نقاط قابل بهبود و تدوین نقشه راه جامع برای سالهای آتی عنوان کرد.
وی با قدردانی از تلاشگران بخش توزیع، آمادگی صنعت برق برای رویارویی با موج گرما و لزوم تداوم اجرای برنامههای مدیریت بار و مصرف انرژی را مورد تاکید قرار داد.
حمیدرضا پیرپیران با اشاره به عملکرد خوب شرکتهای توزیع در حوزه مصارف روشنایی، تکمیل ظرفیتها در این حوزه را خواستار شد و بهبود مصارف روشنایی به ویژه در کارخانهها و شرکتهای دولتی و مراکز مذهبی مانند مساجد و امامزادهها را مستلزم تهیه دستورالعمل دانست و بر بررسی راهکارهای تعدیل انرژی در حوزههای مختلف مصرف از سوی کمیتههای بهرهوری انرژی و کاهش تلفات تاکید کرد.
همچنین در این نشست محمدتقی مهدیزاده گفت: پایش و نظارت کامل شرایط برق در استان با هماهنگی امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق توسط معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و سایر معاونت های ذی ربط بصورت روزانه در حال انجام است و تمامی نیروهای عملیاتی این شرکت و حتی پیمانکاران طرف قرارداد در آماده باش ۲۴ ساعته قرار دارند.
مهدیزاده در مورد هوشمند سازی و کنترل پذیری خاطرنشان کرد :در حال حاضر ۶۰درصد مشترکین صنعتی رویت پذیر هستند و به ازای رعایت الگوی مصرف به صنایع پاداش تعلق خواهد گرفت.
مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به تعیین میزان مصرف ادارات گفت: براساس توافق، ادارات موظف شدند در ساعات اداری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند ودر ساعات غیر اداری نیز باید ۶۰درصد کاهش مصرف اعمال شود و برای تحقق این مهم ۱۰۰اکیپ در استان گیلان برای پایش ادارات و دستگاههای اجرایی را کنترل و نظارت می کنند و تاکنون بالغ بر ۲۰۰ مورد اخطار قطع و چندین مرحله قطع برق ادارات پرمصرف صورت پذیرفته است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: در استان گیلان۷۶ درصد مشترکان در تعرفه خانگی هستند که ۴۹ درصد مصرف برق کل استان را به خود اختصاص می دهند و ۴ درصد مشترک صنعتی در گیلان داریم که ۱۷ درصد مصرف برق کل استان مربوط به این بخش می باشد.
وی تاکید کرد: تفاهم نامه های مثبت و کارآمدی با صنایع استان برقرار شده است تا همکاری لازم برای گذر از پیک تابستان صورت پذیرد که اینکار نتایج بسیار مثبت و ملموسی در مدیریت بار مصرف برق داشته است.
وی همراهی مسئولین استان و مردم شریف گیلان را در کنار تلاش شبانه روزی کارکنان، جز عوامل اصلی موفقیت شرکت توزیع برق گیلان تا این مقطع از فصل پیک دانست و خواستار تدوام این موارد برای جلب رضایت مشترکین شد.
گفتنی است در این نشست جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق گیلان حضور داشتند و عملکرد این شرکت در ایام پیک و مبحث مدیریت بار مصرفی مورد ارائه و بررسی قرار گرفت.
باحضور معاون هماهنگی توزیع توانیر برگزار شد:
جلسه بررسی اقدامات شركت توزیع نیروی برق استان گیلان با محوریت مدیریت اوج بار
گیرا آنلاین-حضور در ستاد شرکت و تشکیل جلسه با مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع برق استان برنامه پایانی حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر طی سفر یکروزه وی به گیلان بود.
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=19573
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
در اقدامی تحولآفرین؛ صدور پروانه های ساختمانی در رشت الکترونیکی شد
اخبار گیلان سرپرست جدید شرکت گاز گیلان منصوب شد
در اقدامی تحولآفرین؛
صدور پروانه های ساختمانی در رشت الکترونیکی شد
با حضور شهردار رشت و رئیس کمییسون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت،رئیس و اعضای هییت مدیره سازمان نظام مهندسی گیلان،آیین رونمایی از ارائه خدمات الکترونیک و واگذاری ثبت درخواست فرآیندهای گروه پروانه شهرداری رشت برگزار شد.
اخبار گیلان
سرپرست جدید شرکت گاز گیلان منصوب شد
.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.