مراسم تشییع پیکر پاک ستوانسوم شهید “مهدی کامور آستانه” در رشت
مراسم تشییع پیکر پاک ستوانسوم شهید “مهدی کامور آستانه” در رشت
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اقتدار و امنیت امروز جامعه اسلامی مدیون و مرهون خون 13 هزار شهید گلگون کفن مجموعه انتظامی است که با ایثار و از جان گذشتگی از وجب به وجب این مرز و بوم دفاع کردند.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان مراسم تشییع ستوانسوم شهید “مهدی کامور آستانه” با حضور مسئولان استاني و كاركنان انتظامي و نظامي صبح امروز در ستاد فرماندهي انتظامي گيلان برگزار شد.

اقتدار و امنیت امروز جامعه اسلامی مدیون خون شهدا است

در این مراسم آیت‌الله “رسول فلاحتی” نماینده ولی فقیه در گیلان وامام جمعه رشت با اشاره به آرمان‌های مقدس قرآن کریم، زندگی در سایه رهنمودهای این کتاب را بهترین سرلوحه برای بشریت برشمرد و افزود: شهادت در مکتب اسلام به خصوص مکتب تشیع والاترین درگاه برای ورود به آخرت است.

وی شهدا را مایه سربلندی انقلاب و کشور دانست و گفت: شهادت دری است که خداوند متعال فقط به روی اولیاء ویژه خود می‌گشاید، زیرا شهیدان از گرامی‌ترین گوهر و سرمایه خود می‌گذرند و آن را تقدیم پروردگار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم گیلان ۸ هزار شهید والامقام را از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز تقدیم نظام و میهن خود کرده‌اند به شهدای انتظامی کشور نیز اشاره کرد و افزود: اقتدار و امنیت امروز جامعه اسلامی مدیون و مرهون خون ۱۳ هزار شهید گلگون کفن مجموعه انتظامی است که با ایثار و از جان گذشتگی از وجب به وجب این مرز و بوم دفاع کردند.

آیت الله فلاحتی در پایان ضمن طلب صبر و آرامش از جانب خداوند متعال برای عزیزان و نزدیکان این شهید گرانقدر، تقدیم این شهید به دامان انقلاب را به خانواده وی و مجموعه انتظامی استان گیلان تبریک و تسلیت گفت.

این گزارش حاکی  است پیکر پاک این شهید عرصه نظم و امنیت امروز بعد از تشییع در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان با انتقال به زادگاهش در گلزار شهدای شهرستان آستانه‌اشرفیه آرام گرفت.

گفتني است ستوانسوم “شهید مهدی کامور آستانه” ۲۶ تیر ماه در ایست بازرسی پلیس در شهر زاهدان حین انجام وظیفه برای تامین نظم و امنیت پس از برخورد خودرو مهاجم‌ با وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.