شانه خالی کردن برخی از دستگاه ها در موضوع فرهنگ
شانه خالی کردن برخی از دستگاه ها در موضوع فرهنگ
دیگر وقت آن رسیده است که دستگاه های دولتی برای رفع مشکلات میدانی و عملیاتی ورود کنند

به گزارش گیرا آنلاین نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ماه عسل دولت و دستگاه ها تمام شده است اظهار کرد: بنده معتقدم دیگر وقت آن رسیده است که دستگاه های دولتی برای رفع مشکلات میدانی و عملیاتی ورود کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ابراز گلایه از اینکه در حوزه فرهنگ شاهد شانه خالی کردن برخی از دستگاه ها هستیم ، گفت: مدیر کل ارشاد گیلان با مشقت فراوانی با راه اندازی تالار مرکزی رشت ، نسبت به اضافه کردن یک فضای فرهنگی جدید در این شهر اقدام کرده است.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه تقریبا طیف هم نظر در دستگاه های مختلف مشغول به خدمت شده اند افزود: معتقدم جلسات مشترک ما بین اداراتی همچون ارشاد، تبلیغات اسلامی، شورا و دیگر دستگاه های متولی حوزه فرهنگ می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

عباس نژاد با انتقاد از اینکه جوانان از مساجد در حال دور شدن هستند تصریح کرد: در ایام مختلف مذهبی و .. شاهد برپایی خیمه ها در نقاط مختلف شهر هستیم و نباید اجازه دهیم مساجد خالی شوند.

وی با تاکید به بهره مندی ازظرفیت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به منظورفرهنگ سازی پیرامون مباحثی همچون پسماند، ترافیک و… افزود: شورای رشت در این باره آماده همکاری است.