نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه در رشت گشایش یافت
نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه در رشت گشایش یافت
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی گیلان گفت: ۴۵ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان گیلان هستند.

گیرا آنلاین-مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان در جریان آغاز بکار نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان می باشد.

علیرضا شاد افزود: با توجه به مشارکت استانها، عرضه محصولات، تنوع و کیفیت محصولات داخلی، منجر به ایجاد رقابت بین تولید کنندگان خواهد شد و نمایشگاه بهانه ای است تا تولیدکنندگان محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند و مردم از این فرصت کمال استفاده را ببرند.
وی به محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه اشاره و بیان داشت: محصولاتی نظیر مبلمان، صنایع چوبی، لوازم خانگی، فرش، لوستر، کالای خواب، تجهیزات آشپزخانه، فرش و…. در این نمایشگاه تخصصی عرضه می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی گیلان با بیان اینکه بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی در این نمایشگاه حضور دارند افزود: مشارکت کنندگان نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه از استان های گیلان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و همدان می باشند.

شاد در ارتباط با میزان مشارکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه یاد آور شد : تقریبا تمامی غرفه داران، محصولات تولید داخل را در معرض نمایش می گذارند و ۴۵ درصد مشارکت کنند گان این نمایشگاه از استان گیلان هستند.

وی تصریح کرد: کلیه اجناس ارایه شونده در این نمایشگاه با حداقل ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه می شود.
لازم به ذکر است، نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه از تاریخ ۹ لغایت ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در رشت، برای بازدید عموم دایر است.