کشف و توقیف یک واحد بسته بندی غیرمجاز در رشت
کشف و توقیف یک واحد بسته بندی غیرمجاز در رشت
مدیر اداره نظارت بر فراروده های غذایی، آشامیدنی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کشف و توقیف بیش از 20 قلم محصول از یک واحد بسته بندی غیرمجاز در رشت خبر داد.

گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) : مهندس علیرضا نجفی- مدیر اداره نظارت بر فراورده های غذایی، آشامیدنی و بهداشتی در این خصوص اظهارکرد: به دنبال بازدید مشترک صورت گرفته توسط تیم بازرسین نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی به اتفاق نمایندگان سازمان صمت، یک واحد بسته بندی غیرمجاز در یکی از منازل مسکونی شهر رشت شناسایی و توقیف شد.

مهندس نجفی گفت : این واحد بسته بندی غیرمجاز، بیش از ۲۰ نوع محصول از جمله انواع ادویه جات و… را بدون مجوزهای بهداشتی و در شرایط نامناسب بسته بندی و به بازار عرضه می نمود.
نجفی در پایان افزود: مردم به هنگام خرید محصولات غذایی ، آشامیدنی و بهداشتی به تاریخ تولید، انقضا و پروانه بهداشتی مندرج بر روی بسته بندی محصولات دقت نمایند و از خرید و مصرف هرگونه فراورده فاقد مجوز بهداشتی خودداری نموده و در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را به معانت غذا و دارو دانشگاه اعلام تا پیگیری و اقدامات قانونی لازم توسط این معاونت صورت پذیرد.