تضمین سلامت کودکان با واکسیناسیون به موقع
تضمین سلامت کودکان با واکسیناسیون به موقع
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شروع واکسیناسیون کودکان ۵سال به بالا علیه کرونا گفت: با واکسیناسیون به موقع کودکان علیه ویروس کرونا سلامتی آنها را تضمین کنیم.

گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه  علوم پزشکی گیلان( وب دا ) : دکتر انوش دهنادی مقدم –  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در خیز ششم کرونا، واکسیناسیون همگانی برای حفظ سلامت تمام آحاد جامعه ضروری است. اظهار داشت : با واکسینه شدن درصد قابل توجهی از بزرگسالان طی یک سال گذشته، کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در افراد بزرگسال را شاهد هستیم.

معاون درمان دانشگاه در ادامه با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون و درگیری کودکان به علت حضور در مکان های پرتردد،  تصریح کرد :  با شروع واکسیناسیون کودکان ۵سال به بالا ،  مردم می بایست هر چه سریع تر نسبت به واکسیناسیون کودکان براساس موازین بهداشتی اقدام نمایند و در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تمام توان حامی و در کنار مردم است.
 وی در پایان از گیلانیان خواست تا با واکسیناسیون به موقع کودکان، ضمن تضمین سلامتی آنها از احتمال انتقال ویروس از کودکان به بزرگسالان جلوگیری نمایند.