گیرا آنلاین-«حمید بابایی» مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست ها و خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در راستای آمادگی برای تابستان پیش رو و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان محترم ، تعمیرات اساسی ترانس 230 کیلوولت پست 230/63 کیلوولت آستارا به علت نشتی روغن بدنه و رادیاتورها و همچنین ضعف عایقی بوشینگ ها انجام و با موفقیت به اتمام رسید.
وی افزود: در راستای تعمیرات اساسی این ترانس، علاوه بر رفع نشتی روغن، تعویض 3 دستگاه رادیاتوربه علت پوسیدگی زیاد، تعویض تمامی اورینگ های مربوط به اتصالات تجهیزات ترانس ، تعویض 3 دستگاه بوشینگ 230 کیلوولت فرسوده وجایگزین کردن با بوشینگ های تولید داخل به همراه ساخت آداپتورهای لازم ، تعویض 3 دستگاه بوشینگ 63 کیلوولت فرسوده و جایگزین کردن با بوشینگ های تولید داخل ، تعویض ترمومترهای روغن و سیم پیچ، تصفیه فیزیکی روغن و اصلاح گروه بندی فن های خنک کننده ترانس انجام شد.
مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست ها و خطوط گفت: تعمیرات اساسی این ترانس توسط پیمانکار پروژه شرکت مهندسین برق گیلان زمین از آبان ماه آغاز شد و طی حدود دو ماه به اتمام رسید. برای اجرای این پروژه اعتباری معادل 5 میلیارد ریال هزینه شد.
مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست ها و خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان:
تعمیرات اساسی ترانس 230 کیلوولت پست آستارا به اتمام رسید
تعمیرات اساسی(اورهال) ترانس 230 کیلوولت 125 مگاولت آمپر پست 230/63 کیلوولت آستارا با موفقیت به اتمام رسید.
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=13883
برچسب ها
در راستای حفظ سلامت عمومی؛ واحد رستورانی متخلف در رودبار با دستور قضایی پلمپ شد
.
انتقاد دکترکارگرنیارئیس شورای اسلامی شهررشت ازنحوه برخوردمتفاوت شهرداری باشهروندان ودستگاههای دولتی پیرامون اجرای حفاری ها/تسریع دررفع مشکلات بیمه ای پرسنل شهرداری رشت/موافقت شورابا تمدیدلایحه دریافت عوارض مربوط به صدور پروانه براساس تعرفه سال۱۴۰۴
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم دریافت هزینه حفاری از دستگاه های حفار توسط شهرداری رشت گفت: شهرداری از شهروندان در ازای دریافت ۲ الی ۳ متر حفاری هزینه را نقدا دریافت می کند اما از دستگاه هایی همچون آب و برق و گاز و مخابرات که بیشترین حفاری های سطح شهر را انجام می دهند سالهاست که شهرداری هیچ هزینه ای دریافت نکرده و این مطالبات به حال خود رها شده است
در راستای حفظ سلامت عمومی؛
واحد رستورانی متخلف در رودبار با دستور قضایی پلمپ شد
یک واحد رستورانی در شهرستان رودبار به دلیل تخلفات بهداشتی و در پی بازدید مشترک دستگاههای نظارتی، با هماهنگی مراجع ذیصلاح و دستور مقام قضایی پلمپ شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.



