گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان از افزایش ۱۲ درصدی آمار تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ اورژانس در ۴ ماه گذشته خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از این تماسها مربوط به سوالات و مشاوره درخصوص کروناست که باعث افزایش تماسهای غیراورژانسی با سامانه ۱۱۵ میشود.
دکتر اسدی افزود: شهروندان میتوانند برای پرسیدن سووالات کرونایی و مشاوره در این زمینه با شمارههای ۴۰۳۰ و ۱۹۰ تماس بگیرند.
وی توصیه کرد که شهروندان از اشغال کردن خطوط تلفن ۱۱۵ جدا خودداری کنند تا امر امدادرسانی به بیماران و مصدومان حوادث مختلف تسریع شود.
اورژانس پیش بیمارستانی استان گیلان با ۶۸ پایگاه شهری، جادهای به مردم خدمات رسانی میکند.
اخبار گیلان:
برای سوالات کرونایی با ۱۱۵ تماس نگیرید
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گیلان گفت: شهروندان برای سووالات کرونایی خطوط اورژانس ۱۱۵ را اشغال نکنند و با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=10736
برچسب ها
در اقدامی تحولآفرین؛ صدور پروانه های ساختمانی در رشت الکترونیکی شد
اخبار گیلان سرپرست جدید شرکت گاز گیلان منصوب شد
در اقدامی تحولآفرین؛
صدور پروانه های ساختمانی در رشت الکترونیکی شد
با حضور شهردار رشت و رئیس کمییسون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت،رئیس و اعضای هییت مدیره سازمان نظام مهندسی گیلان،آیین رونمایی از ارائه خدمات الکترونیک و واگذاری ثبت درخواست فرآیندهای گروه پروانه شهرداری رشت برگزار شد.
اخبار گیلان
سرپرست جدید شرکت گاز گیلان منصوب شد
.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.