براي رفع خرابي تلفن چه كار بايد كرد ؟
براي رفع خرابي تلفن چه كار بايد كرد ؟
رابط عمومی مخابرات منطقه گیلان

گیرا آنلاین- درصورت به وجود آمدن هر مشکل برای خط تلفن ثابت شما در ابتدا باید چند مورد را درخصوص تلفن و کابل‌کشی تلفن منزل و ساختمان بررسی‌کنید و پس از بررسی این موارد با سامانه‌‌های رفع خرابی مخابرات ارتباط برقرار کنید. ابتدا درصورت بروز مشکل برای خط تلفن ثابت خود سلامت دستگاه تلفن و سیم کشی‌های داخل منزل و ساختمان، ترمینال و پریز تلفن را بررسی کنید، پس از بررسی صحت این موارد ،مشترکین تلفن ثابت برای اعلام خرابی تلفن خود می‌توانند با شماره ۲۰۱۱۷ تماس‎بگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام‌کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع‌خرابی تلفن آنان اقدام‌شود. در صورت طولانی شدن بیشتر از سه روز مشترکین می توانند با واحد ارتباط مردمی، شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند