گیرا آنلاین- درصورت به وجود آمدن هر مشکل برای خط تلفن ثابت شما در ابتدا باید چند مورد را درخصوص تلفن و کابلکشی تلفن منزل و ساختمان بررسیکنید و پس از بررسی این موارد با سامانههای رفع خرابی مخابرات ارتباط برقرار کنید. ابتدا درصورت بروز مشکل برای خط تلفن ثابت خود سلامت دستگاه تلفن و سیم کشیهای داخل منزل و ساختمان، ترمینال و پریز تلفن را بررسی کنید، پس از بررسی صحت این موارد ،مشترکین تلفن ثابت برای اعلام خرابی تلفن خود میتوانند با شماره ۲۰۱۱۷ تماسبگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلامکنند تا در اسرع وقت نسبت به رفعخرابی تلفن آنان اقدامشود. در صورت طولانی شدن بیشتر از سه روز مشترکین می توانند با واحد ارتباط مردمی، شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند
اخبار گیلان:
براي رفع خرابي تلفن چه كار بايد كرد ؟
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=10366
برچسب ها
.
نشان دار شدن ۳ طرح آبفای گیلان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از نشان دار شدن طرحهای تصفیهخانه فاضلاب مسکن مهر و نهضت ملی مسکن رشت و ماسال، و تصفیه خانه فاضلاب آستارا خبر داد.
.
رئیس علوم پزشکی گیلان: افزایش موارد آنفولانزا / نیازمند همراهی رسانهها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری مشترک بسیج دانشجویی و دانشگاههای استان با اشاره به شرایط سخت فعلی، از ضرورت هماهنگی نزدیکتر با رسانهها سخن گفت و آخرین وضعیت شیوع آنفولانزا و تغییرات آموزشی در مدارس را تشریح کرد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.



