گفتگو با سعید نعمتی هنرمند برجسته گیلانی
گفتگو با سعید نعمتی هنرمند برجسته گیلانی
سید سعید نعمتی چهره ای خاص و نام آشنا در هنرهای نمایشی گیلان است.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از نگاه شمال ؛ سید سعید نعمتی چهره ای خاص و نام آشنا در هنرهای نمایشی گیلان است. کسی که بواسطه استایل خاص و چهره همیشه خوشرو و خندان و اجراهای سراسر طنازی که دارد برای مردمان گیلان زمین شناخته شده است.

او محبوب اهالی گیلان است و حضور او در شبکه باران بواسطه سریالهایش در مقام نویسندگی و کارگردانی و بازیگری وزنه خاصی به اعتبار این شبکه استانی داده است .

عصر روز شنبه سوم‌خرداد ماه در دیداری دوستانه با چند تن از اهالی رسانه حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

جوانی فروتن و با اخلاق که بقول خود خاک صحنه خورده و بیش از دو دهه تلاش دارد تا نوع آوری کند و تابوشکنی. ‌او تماشاگرش را به طرز عجیبی می‌خنداند و تبحری بی نظیر در این کار دارد،اما دوست ندارد که تنها به عنوان کمدین شناخته شود .

او معتقد است قبل از کمدین بودن یک بازیگر است و می‌خواهد تجربه بیشتر کسب کند و تا جایی که می‌تواند بیاموزد.

عشق بی نهایت او به کار نویسندگی و کارگردانی و بازیگری از فحوای کلامش پیداست .می‌گوید از خانواده ایست که هنر در آن ناشناخته بوده و بخاطر همین موضوع برای رسیدن به جایگاهی که در آن قرار دارد ، زحمت بسیار کشیده است ،اما خوشحال است و راضی و معتقد است یک هنرمند همیشه باید در حال رشد باشد.

سعید نعمتی متولد ۱۳۷۰ و دانش آموخته کارشناسی سینماست.

میگوید ؛ از نقطه پایین شهر و بدون هیچ گونه امکاناتی کارم رو شروع کردم‌ .

آغاز فعالیت من با کارگاه سروش بود و زیر نظر استاد بهنام قربانی آموزش دیده ام.

شروع فعالیتش از سال ۱۳۸۰ بوده و کار نسبتا حرفه ای او با نمایش کارگاهی معرکه به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی سهیل نورزاده کلید خورد .