چرا به عنوان یک اصولگرا و فعال جبهه انقلاب به پزشکیان رأی می‌دهم؟
چرا به عنوان یک اصولگرا و فعال جبهه انقلاب به پزشکیان رأی می‌دهم؟
.

گیرا آنلاین_ هادی اسماعیلی از اصولگرایان گیلانی و حامیان جبهه انقلاب حمایت خود و حامیان انقلابی را از دکتر مسعود پزشکیان اعلام کرد.

وی در این رابطه نوشت:

به عنوان عضوی از جبهه انقلاب که همیشه تلاش کرده در راستای منویات امام و رهبری حرکت کند، بعد از برگزاری دور اول انتخابات با توجه به شرایط حساس کنونی و بررسی برنامه و اظهارات نامزدهای محترم حمایت خود را از آقای پزشکیان اعلام می‌کنم.

معتقدم حضور دکتر پزشکیان در راس قوه مجریه نزدیک‌تر به سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی است. ایشان فارغ از جبهه بندی‌های مرسوم به دنبال انسجام داخلی، وحدت ملی و شایسته سالاری است و از تخریب و بی اخلاقی به دور است.

از منظر تمکین به ولایت فقیه نیز بررسی اظهارات دکتر پزشکیان نشان می‌دهد که بسیار بیشتر از نامزد محترم دیگر که هیچ اشاره ای به آن و سیاست‌های دیگر نداشته خود را تحت فرمان رهنمودهای ولایت فقیه می‌داند و از این جهت توسط اپوزیسیون برانداز مورد حمله قرار گرفته است.

آقای دکتر پزشکیان با رعایت اخلاق انتخاباتی و بدون شعار کاذب و تخریب دیگران بر رعایت وحدت ملی تاکید کرده و از همین جهت مورد اقبال عامه مردم در دور اول قرار گرفته است.

از همین جهت حمایت خود را از دکتر پزشکیان اعلام و از مردم ایران بالاخص ورزشکاران، هنرمندان، کارآفرینان و فرهنگیان که با آن‌ها در ارتباطم خواستارم با مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات دور دوم زمینه را برای برقراری پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی فراهم کنند.