پیام دکتر کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی
پیام دکتر کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی
.

گیرا آنلاین_ هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی های دلاور مردان و شیرزنانی است که شبانه روز در لباس مقدس و پُر افتخار نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند.

نیروهای انتظامی الحق و والانصاف سالهاست پس از تشکیل این نهاد، خاضعانه و متعهدانه جان خود را در کف دست گرفته تا از آرامش و امنیت مردم و کشور دفاع کنند و در این راه مقدس بارها جان عزیز خود را نثار کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرزندان ایران اسلامی در لباس سبز رنگ نیروی انتظامی همواره ثابت کردند که دغدغه ای به غیر از تامین امنیت و آسایش مردم ندارند و با هر فرد یا گروهی که بخواهند برای امنیت مردم و کشور ایجاد مزاحمت و ناامنی کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرزندان ایران اسلامی که در این لباس پُرافتخار مشغول خدمت و تلاش هستند و همه عزیزانی که پس از سالها خدمت در این جایگاه مقدس به کسوت بازنشستگی نائل آمدند ، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سبز جامگان نیروی مقتدر انتظامی همواره در سایه عنایات پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام ماموریت های محوله و حفظ امنیت و اقتدار کشور و ملت سربلند و پیروز و سلامت باشند.

محمد حسین واثق کارگرنیا

رئیس شورای اسلامي شهر رشت