پیام تبریک راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به منتخبان مردم
پیام تبریک راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به منتخبان مردم
سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با صدور پیامی، پیروزی منتخبان مردم را تبریک گفت.

گیرا آنلاین– متن پیام به شرح زیر است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ملت بزرگ ایران و مردم شریف گیلان
سلام ما و تحیت خدای رحمان بر شما خداجویان و حق طلبان که حماسه‌ای دیگر آفریدید.

بی تردید زبان و قلم از بیان همه ابعاد وجودی حماسه و عظمتی که خلق کردید، قاصر است. در حالی که بیش از ۱۶۰ تلخک شیطانی با هجمه زهرآگین پیام ها، امید بسته بودند تا شوم بختی دو قطبی تفرقه، فتنه و نکبت را کادو پیچ ایران و ایرانی کنند اما امت ولایتمدار ام القراء مسلمین جهان، هوشمندانه خوش درخشیدند.

حضوری شورآفرین و انتخابی امید بخش در سیزدهمین ایستگاه خردورزی و اعتماد در ۲۸ خرداد خاطره ای همیشه ماندگار در تاریخ ایران رقم زد و در تاریخ جهان برگی زرین از نور نگاشت.

ابتدا انتخاب شایسته حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰ را به ایشان و محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور ایران و همه انقلابیون جهان تبریک می گوییم.

بعد اذعان داریم که رییس جمهور منتخب، هرگز فقط متعلق به ما و به افرادی که به ایشان رأی دادند نیست بلکه سید دل ها، دل بسته امام مهربانی ها و فرزند رضای رئوف علیه السلام است و رییس جمهور همه کسانی است که به ایشان رأی ندادند و حتی آنانی که دل، خوش نداشتند و به هر دلیل موجه و غیرموجه راه از جمهور ملت جدا کردند، نیز بدانند که در حکمرانی انقلابی متعالی و در قاموس سید دل ها و برای خدمت و پیشرفت، همه ملت ایران یکسانیم.

همچنین جا دارد به منتخبین شورای اسلامی شهر رشت نیز صمیمانه تبریک بگوئیم و به همه عزیزان منتخب شوراهای اسلامی استان گیلان یادآور شویم که در بهترین زمان و مناسب ترین شرایط که دولت و مجلس همراه و بالاخص در اندیشه و دیدگاه و برنامه، انقلابی و هم افزای هم هستند، به کرسی های شورا دست یافته اید. انتظار ما از شما به مراتب بیشتر از گذشته است و البته با شما همراه و کمک کارتان هستیم. از خدای بزرگ مسئلت بفرمایید و ما هم دعا می کنیم تا شما و ما همه بنده خوب خدای منان باشیم. که خدمت خلق از باب بندگی ممکن می شود و صفا خواهد داشت. چه در گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت همراه با شرط بندگی قادر است روح تشنه عدالت جوی مستضعفان جهان را سیراب کند. و دیگر هر چه باشد تقلید و تکرار است.

راهیان گام دوم انقلاب اسلامی