پژوهشگر گیلانی جهانی شد
پژوهشگر گیلانی جهانی شد
.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر؛ استفاده از ابزار‌های وب دو، بعنوان روش نوین آموزشی برای یادگیری، برگرفته از پروژه و کتاب “استفاده از ابزارهای وب دو در آموزش”، نوشته «حامد کیومرثی»، «حامد بابایی» و «ساموئل آلن» بازتاب جهانی داشته است.

حامد کیومرثی در گفت و گو با خبرگزاری مهر بیان داشت: استفاده از ابزار‌های وب دو در آموزش مزایای زیادی دارد و از بسیاری جهات یکی از موثر ترین روش های آموزشی است. این روش برای کسانی طراحی شده است که مایلند درک گسترده‌ای از، استفاده از ابزار‌های وب در آموزش داشته باشند. این روش یک راهنمای دقیق و ساختار یافته است که می‌تواند به عنوان یک روش مرجع مورد استفاده قرار گیرد.

کیومرثی در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد توضیحات بیشتر درمورد کتاب افزود: پژوهشگر مرکز تحقیقات کشاورزی و مدرس امور بین الملل هستم و از آنجا که مرکز تحقیقات کشاورزی یک نهاد علمی و تحقیقاتی زیر مجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است و بیشتر یک نهاد تحقیقاتی محسوب می‌شود تا اجرایی و همچنین در راستای اهمیت اجرای کارهای علمی با نگرش برون مرزی تصمیم گرفتم، این کتاب را به زبان انگلیسی تألیف کنم.

وی با بیان این که نگارش این کتاب راهنما حدود یک سال زمان برده است، گفت: نشریه ژاپنی CALL-EJ که یک نشریه کیو ۱ و  در فهرست نشریات برتر آموزشی می باشد به معرفی این پروژه و کتاب پرداخته است. این کتاب می‌تواند به عنوان منبع راهنما برای محققان و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد‌و‌ بازتاب بین المللی گسترده ای داشته است.

  • نویسنده : سکینه حیدری شالمائی