پروژه های میثاق در آستانه بهره برداری/ آغاز عملیات آسفالت قطعه اول پروژه بازگشایی ژ۵ “محور شهید سلیمانی”
پروژه های میثاق در آستانه بهره برداری/ آغاز عملیات آسفالت قطعه اول پروژه بازگشایی ژ۵ “محور شهید سلیمانی”
با دستور شهردار رشت عملیات آسفالت قطعه اول پروژه بازگشایی ژ۵ "محور شهید سلیمانی" آغاز شد.

گیرا آنلاین_ به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت؛با دستور رحیم شوقی شهردار رشت و در سایه همدلی ریاست و اعضای شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری، عملیات آسفالت قطعه اول پروژه بازگشایی ژ۵ “محور شهید سلیمانی” از سمت خیابان خانجانی آغاز شد.

در کنار ساخت همزمان ۵ تقاطع غیرهمسطح در رشت،طرح ژ۵ “بلوار سردار شهید سلیمانی” یکی از طرح های میثاق رشت بوده که از مجموع ۱۳ کیلومتر از پیل داربن تا جاده لاهیجان، ۴/۲ کیلومتر آن حدفاصل جاده انزلی روبروی هلال احمر تا پیل داربن در حوزه شهرداری رشت می باشد که با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده و اکنون با دستور شهردار رشت عملیات آسفالت قطعه اول آن آغاز شده است.

گفتنی است این پروژه در سه قطعه و بصورت همزمان آغاز شده که قطعه اول آن حدفاصل هلال احمر تا انتهای خانجانی به طول ۱۱۵۰ متر ، قطعه دوم حدفاصل انتهای خانجانی تا پستک به طول ۱۳۵۰ متر و همچنین قطعه سوم این پروژه بهسازی و بازگشایی از محدوده پستک تا پیله داربن‌ به طول ۱۶۰۰ متر می باشد.

شایان ذکر است مابقی این طرح خارج از محدوده شهر واقع شده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی آن می باشد که بدون شک بهره برداری و تکمیل این طرح می تواند نقش زیادی در کاهش ترافیک در ورودی های سطح شهر رشت از سمت انزلی و لاهیجان داشته باشد.