درسامانه شکایات ۰۹۶۲۷ تیم بازرسی این شرکت در کمترین زمان به تک تک موارد رسیدگی و موجبات رضایت ارباب رجوع فراهم شد
گیرا آنلاین– به نقل از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، از ابتدا لغایت پایان اسفند ماه سال گذشته مجموعا” ۹۳ مورد شکایت ، انتقاد و پیشنهاد در سامانه پاسخگوئی (۰۹۶۲۷ ) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان به ثبت رسید و در اسرع وقت و کمتر از زمان ۷۲ ساعت ، رسیدگی و به صد درصد آن پاسخ داده شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ با توجه به تاکید به تکریم ارباب رجوع و رعایت الزامات بهداشتی درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از اهم برنامه هایی است که مدیر منطقه در دستور کار اکید این شرکت قرار داده است .
بالادست ضمن اشاره به پاسخگوئی ۲۴ ساعته این شرکت اذعان کرد : « درسامانه شکایات ۰۹۶۲۷ تیم بازرسی این شرکت در کمترین زمان به تک تک موارد رسیدگی و موجبات رضایت ارباب رجوع فراهم شد . »
وی همچنین افزود : « ارایه سوخت با کمیت و کیفیت مطلوب و برخورد مناسب با مردم از مهمترین اهداف مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در اجرای بهینه تکریم ارباب رجوع است .»
بالادست ضمن اشاره به پاسخگوئی ۲۴ ساعته این شرکت اذعان کرد : « درسامانه شکایات ۰۹۶۲۷ تیم بازرسی این شرکت در کمترین زمان به تک تک موارد رسیدگی و موجبات رضایت ارباب رجوع فراهم شد . »
وی همچنین افزود : « ارایه سوخت با کمیت و کیفیت مطلوب و برخورد مناسب با مردم از مهمترین اهداف مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در اجرای بهینه تکریم ارباب رجوع است .»
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=7645