گیرا آنلاین– نخستین شرط یک ارتباط اثربخش در جامعه، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است. اساساً حرفه ی “روابط عمومی“؛ مهندسی داده ها و انعکاس آن با تحلیل هنرمندانه و امید آفرین در راستای منافع سازمانی و تنویر افکار آحاد مردم است.
از این رو میتوان گفت؛ توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی و توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را در پی دارد.
در جهان امروز به وابستگی کیفیت عملکرد “روابط عمومی”؛ در تعیین منزلت و سرنوشت سازمانها در افکار عوام و خواص به قطعیت رسیده اند.
بدون تردید “روابط عمومی” به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان و هدایت و جریان سازی سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد.
“روزملی ارتباطات و روابط عمومی” را فرصتی مغتنم شمرده تا ضمن تبریک این روز شکوهمند به همه کارگزاران صدیق و پرتلاش این عرصه، از عملکرد مثبت، تلاش مستمر و تعامل اثربخش رسانه های وزین و گرانسنگ به نوبه خود، تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها؛ مزین شده ؛همچون گذشته با استفاده از تجربیات گرانبها در تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهتمام ورزیده و موفق و موید باشید. توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
با احترام و ارادت- محمد بداشتی
محمد بداشتی، مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:
وابستگی منزلت و سرنوشت نهادها به عملکرد روابط عمومی
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=8535
برچسب ها
یادداشت:
وقتی قطع برق، ارتباط را هم با خود میبرد!
.
یادداشت:
پویشهای اجتماعی؛ تأثیر واقعی یا شعارهای گذرا؟
این روزها شاهد پویشهای مختلفی در فضای مجازی و رسانهها هستیم؛ از «پویش زنبیل» که بر کاهش مصرف پلاستیک تأکید دارد تا «پویش نه به تصادف» که برای کاهش آمار تصادفات راهاندازی شده است. اما سؤال اینجاست: آیا این پویشها واقعاً تأثیر ملموسی بر رفتار جامعه میگذارند یا صرفاً به یک شعار موقت تبدیل میشوند؟
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.