نشست تخصصی جهاد تببین با موضوع انتخابات در پست گیلان برگزار شد
نشست تخصصی جهاد تببین با موضوع انتخابات در پست گیلان برگزار شد

گیرا آنلاین_  به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، عصر امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ، نشست تخصصی جهاد تببین با موضوع بصیرت افزایی و جلب مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور موسی کاظمی مدیر کل دفتر عملکرد ، بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گیلان ، محمد حسین هوشنگی مدیر […]

گیرا آنلاین_  به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، عصر امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ، نشست تخصصی جهاد تببین با موضوع بصیرت افزایی و جلب مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور موسی کاظمی مدیر کل دفتر عملکرد ، بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گیلان ، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ، رؤسای ادارات پست شهرستانها و جمعی از کارکنان پست گیلان در سالن جلسات پست گیلان برگزار شد .

مدیر کل پست گیلان در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، برگزاری انتخابات را امری مهم و حیاتی برشمرد و افزود : امیدواریم با شناخت کافی و انتخاب فرد اصلح و با مد نظر قراردادن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بتوانیم گام های استوار برای پیشرفت کشور برداریم .

وی با بیان اینکه انکار دشمن انکار واقعیت است اضافه کرد : مشارکت حداکثری در انتخابات یقیناً دشمنان را نا امید خواهد کرد .

مدیر کل بازرسی استانداری گیلان در این نشست تبیینی به تشریح اهمیت موضوع انتخابات پرداخت و اظهارداشت : امام راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی برای پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی نیز از مردم نظر خواهی کرد .

وی با اشاره به اینکه شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه ایشان به حزن ملی تبدیل شد تصریح کرد : نقش رهبری و نقش قانون اساسی سبب ایجاد آرامش در مقطع حساس کنونی شده است و شهادت شهید رئیسی علاوه بر اینکه سبب خسران شده مو جب برکت در انقلاب اسلامی است تا در فضای انتخاباتی و در یک کنشگری سیاسی انگاره ها و شعار های اصلی انقلاب اسلامی که همان خدمت به مردم است پر رنگ تر شود .

کاظمی در ادامه افزود : اگر در گیر جنگ شناختی دشمن شویم ، گزاره ها و الویت های مردم تغییر خواهد کرد و دشمن در صدد است با ایجاد دوقطبی های کاذب نظیر آزادی و حجاب ، فلیتر و ضد فیلتر ، تحریم و غیر تحریم و همچنین دیپلماسی و میدان ، انگاره ها و اهداف غلط را برای جامعه پر رنگ نماید .

مدیر کل بازرسی استانداری گیلان تأکید کرد : در تصمیم گیری و انتخاب افراد باید ضریب خطا را کم کنیم و آن چیزی را که به آن نیاز داشته و از اولویت های اصلی کشور است بعنوان معیار سنجش کاندیداها مد نظر قرار دهیم .

وی خستگی از شعار زدگی ، خرده روایت ها و شکاف های سیاسی موجود که سبب تفکر صلبی و کیته توزانه و رادیکال خواهد شد را موجب انزجار توده مردم دانست و با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید درک درستی از عرصه اجرا داشته باشند ارائه برنامه ها و شعار های واقع بینانه را خواستار شد .