گیرا آنلاین-به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،وی افزود: علاوه بر این شاخص های مهم، وضعیت اینترنت مخابرات در حوزه jitter، به عنوان میزان و اندازه تاخیرها در بسته های اطلاعاتی نیز کمتر شده و با کاهش این شاخص مهم ، کیفیت شبکه نیز بهبود قابل توجهی داشته است.
مهندس سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخصهای شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در ماههای گذشته محسوس بوده و نشان از توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر و رسیدن به مرحله پساکرونا است.
وی همچنین تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمترسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینهسازی شبکه در تمام استانها با نوسازی و توسعه شبکه و توجه شبانه روزی به بهبود شاخص های کیفی شبکه در حال انجام و پیادهسازی در کل کشور است.