مشکلات مخابراتی مردم از طریق سامانه سامد رسیدگی شد
مشکلات مخابراتی مردم از طریق سامانه سامد رسیدگی شد
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان،

گیرا آنلاین- در راستای پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق سامانه تلفنی (۱۱۱) و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و مسئولین، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیر مخابرات منطقه گیلان، روز چهارشنبه مورخ یکم تیرماه در محل استانداری گیلان، برگزار گردید.

مهندس حسنی از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح امروز، پاسخگوی مطالبات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت – سامد ) بود و تماس های مرتبط مردمی، مورد رسیدگی قرار گرفت .